خبرگزاری کار ایران

پرویز مظلومی در گفت و گوی نوروزی با ایلنا:

استقلال 100 درصد قهرمان حذفی است؛ برای تمدید با شفر عجله نکنند/ حال مادرم خوب شود با قدرت برمی گردم/ هنوز فوت منصور و ناصر خان را باور نکرده ام

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۹۶

پرویز مظلومی در گفت و گویی نوروزی شرکت کرد و صحبت های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در سال 96 حضور چندان پررنگی در فوتبال ایران نداشت. با این حال همچنان هواداران استقلال به خاطر گل های حساسی که با این تیم در سال های دور به ثمر رساند و همچنین 4 برد پیاپی دربی دوستش دارند. این سرمربی باتجربه در گفت و گویی نوروزی با ایلنا شرکت کرد و درباره سال 96 و اتفاقات پیرامونش حرفهای جالبی را بر زبان آورد. متن این مصاحبه را در ادامه مطالعه کنید:

×سال 96 برای پرویز مظلومی چطور بود؟

سال خوبی نبود. مادرم بیمار شد و اوضاع ما را به هم ریخت و همچنین هموطنانمان هم به خاطر حوادث مختلف از جمله هواپیما و زلزله و ... از بین ما رفتند و همه اینها باعث شد تا الان اینجا به شما بگویم سال 96 سال خوبی نبود.

×آرزوی شما برای سال 97 چه چیزی است؟

آرزو می کنم در سال 97 اوضاع مردم کشورم از لحاظ اقتصادی بهبود پیدا کند و سلامتی در همه خانه ها وجود داشته باشد. همچنین امیدوارم استقلال در مسابقات‌اسیایی تا فینال راه پیدا کند. در زندگی شخصی هم برای مادرم آرزوی سلامتی و شفا دارم.

×به چه کسانی امسال عیدی می دهید؟

به هر حال همه از ما عیدی می خواهند. هم اهل خانه و هم کسانی که به خانه شان خواهیم رفت.

×در ایام عید به مسافرت می روید؟

با توجه به وضعیت کنونی مادرم بعید می دانم به مسافرت برویم و در تهران می مانم تا مراقب ایشان باشم.

×در این سالی که گذشت تیم نداشتید؟ دلیل این امر پیشنهاد نداشتن بود یا خودتان صلاح دانستید کار نکنید؟

من پیشنهادات زیادی را در طول سال داشتم. حتی دو هفته پیش هم برای من بلیط گرفتند اما نرفتم. اسم تیم را نمی برم اما این پیشنهاد بسیار جدی بود. مادرم وضعیت خوبی ندارد و برایم سخت است که به شهرستان بروم. ان شالله حال مادرم خوب شود دوباره با قدرت کارم را آغاز می کنم.بعد از استقلال خودم زیاد طالب نبودم که بروم. پیشنهادات اکثرا از طرف تیمهایی بود که هفت یا هشت بازی باقی مانده داشتند و در شرف افتادن بودند. خب من بروم و این تیم را چه کار کنم؟ پیشنهاد دسته اولی هم که اصلا مایل نبودم بروم.

×دربی هشتاد  ششم را چطور دیدید؟

بازی را دیدم و به هواداران استقلال تبریک می گویم. برد دلچسبی بود علی رغم اینکه از لحاظ فنی کیفیت چندانی نداشت. دست مربی باز است و بی انصافی است از برانکو این همه انتقاد شود.

×به نظر شما قرارداد شفر باید تمدید شود؟

بله. به نظر من باید این اتفقا صورت بگیرد. اوراه افتاده است و خوب کار می کند. از لحاظ روحی روانی هم به تیم کمک کرده است. ان شالله عجله نکنند و قرارداد خوبی را ببندند.

×تیم را در خط حمله استقلال چطور می بیبنید؟

در این مدت کوتاه بازیکن باکیفیت و خوبی نشان داده است. او اگر صد در صد آماده شود می تواند بیش از اینها به استقلال کمک کند و گل های بیشتری را به ثمر برساند.

×فینال جام حذفی را چطور می بینید؟ به نظر شما استقلال می تواند به مقام قهرمانی دست پیدا کند؟

صد در صد استقلال می تواند قهرمان جام حذفی شود و با تمام احترامی که برای خونه به خونه قائل هستم اما آنها حریف این استقلال نمی شوند.

×وضعیت استقلال را در فصل بعد چطور پیش بینی می کنید؟

استقلال همین الان هم خیلی خوب است اما بازهم در یکی دو نقاط باید تقویت شود. اگر امتیازات اول فصل را از دست نمی داد الان برای قهرمانی می جنگید.

×جای چه کسی در سفره هفت سین شما خالی است؟

چه بگویم؟ جای پدرم خیلی خالی است. جای منصور پورحیدری و ناصر حجازی خیلی خالی است. اتفاقا هفته پیش بر سر مزارشان حاضر شدم. اصلا باورم نمی شود که دیگر پیش ما نیستند.

×طلب شما از استقلال به کجا رسید؟

هنوز هیچی. فقط قول می دهند اما اصلا رسیدگی صورت نمی گیرد. الان هم وضعشان خوب است و از ایرانسل خوب پول می گیرند اما طلب ما را پرداخت نمی کنند.

×به عنوان سوال پایانی حضور جیانی اینفانتینو را در فوتبال ایران چطور دیدی؟

من خودم در آن جلسه حضور داشتم. اینفانتینو حرفهای خوبی زد و حضورش بی تاثیر نیست و می تواند برای فوتبال ما موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز