خبرگزاری کار ایران

بشار رسن:

احساساتی شدیم و دربی را باختیم/ آرزویم قهرمانی با پرسپولیس در آسیاست

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۳۰۲

کشف جدید برانکو ایوانکوویچ در ایران به قهرمانی پرسپولیس در آسیا امیدوار است و از زندگی در شهر تهران می‌گوید.

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در فصل جاری اولین حضورش در ایران را تجربه کرد و توانست کم و بیش جایگاه ثابتی در ترکیب تیم برای خودش فراهم کند و بازی‌های خوبی هم از او شاهد بودیم. رسن دوست دارد با پرسپولیس قهرمان آسیا شود و فصل بعد هم شرایطی باشد که در این تیم بماند.

تجربه حضور در ایران و شهر تا الان برایت چطور بوده است؟

من پیش از این با تیم ملی حضور در تهران را تجربه کرده بودم ولی زندگی کردن در این شهر شرایطش فرق می‌کند. تهران یک شهر بزرگ، پرجمعیت، پر ترافیک و با هوای آلوده است که امیدوارم فکری برای این موضوع شود چرا که هر چه بگذرد شرایط سخت‌تر خواهد شد. در کل مردمی خونگرم و مهربان دارید و به شدت هم مهمان‌نواز هستید.

بدترین اتفاقی که در این مدت تجربه کردی چه بود؟

تلخ‌ترین خاطره من از زمان حضورم در پرسپولیس شکست مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود که رویای قهرمانی در آسیا را پر پر کرد. واقعاً تلاش و انگیزه زیادی گذاشته بودیم تا اولین قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را رقم بزنیم و توانایی رسیدن به آن را هم داشتیم ولی فوتبال است و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی.

از عید نوروز ایرانیان چقدر می‌دانی؟

تا حدودی آشنایی دارم ولی منتظرم از نزدیک آن را تجربه کنم. فضای خیلی خاصی در این چند وقت وجود داشته و شور و شوق مردم را می‌بینم که اتفاق جالبی است و این اولین تجربه نوروز من در ایران خواهد بود.

سال نو در عراق چطور جشن گرفته می‌شود؟

ماه آخر سال که ماه مبارک رمضان است و در آن طبق رسمی که داریم بدی و کینه را کنار می‌گذاریم و با رسیدن عید فطر که سال جدید را جشن می‌گیریم با دلی خالی از بدی و کینه به استقبال آن می‌رویم.

در کل سال 96 از نظر تو چطور بود؟

سال خیلی خوبی بود ولی می‌توانست بهتر از این هم باشد.

بهترین اتفاقی که در این سال برای تو افتاد چه بود؟

حضور در تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس و البته قهرمانی در لیگ که هنوز جشن آن را نگرفته‌ایم.

در این سال 2 دربی را تجربه کردی، یک برد و یک باخت. چطور بود؟

در بازی رفت کاملاً می‌دانستیم برنده می‌شویم و به هدفی جز بردن فکر نمی‌کردیم و به آن رسیدیم. در بازی برگشت هم فکر ما بردن بود ولی کمی احساساتی بازی کردیم که برای ما مشکل‌ساز شد. جذابیت بازی‌های این چنینی به غیر قابل پیش‌بینی بودن آن است.

در تعطیلات نوروز چه برنامه‌ای داری؟

تعطیلاتی به آن شکل نداریم و چند روز تعطیلی که اگر بتوانم به عراق می‌روم و خیلی زود باید آماده بازی‌های لیگ و آسیا شویم.

آرزویت در سال جدید چیست؟

آرزوی قهرمانی با پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی که تا یک قدمی آن هم رفته بودیم و امیدوارم امسال این اتفاق برای ما و هواداران بیافتد. برای مردم ایران هم آرزوی سلامتی و اتفاقات خوب دارم.

عید 98 را هم در ایران خواهی بود؟

امیدوارم شرایط جوری باشد که بمانم و خودم دوست دارم این اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز