خبرگزاری کار ایران

نقش خارجی‌های سرخابی‌ دربی

آمادگی 2 آفریقایی و 2 آسیایی استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۰۱۰

4 بازیکن خارجی سرخابی‌ها انگیزه بالایی برای دربی دارند.

به گزارش خبرنگالر ورزشی ایلنا، دربی پایتخت با جذابیت‌های فراوان همیشگی خودش استرس و فشار زیادی را به بازیکنان وارد می‌کند که ممکن است باعث درخشش آنها یا عدم توانایی‌شان در یک نمایش قابل قبول شود. این موضوع در بازیکنان ایرانی نمود بیشتری دارد و بازیکنان خارجی به دلیل تفاوت فرهنگ و خواستگاه‌شان و البته رشد در جنس دیگری از فوتبال با آرامش بیشتری به میدان می‌روند و بعضاً عملکرد درخشانی در ترکیب تیم‌شان دارند.

در این میان 4 بازیکن شانس بالایی برای به میدان رفتن در دربی دارند:

 

سرور جپاروف:

آمادگی 2 آفریقایی و 2 آسیایی استقلال و پرسپولیس

هافبک ازبکستانی استقلال بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال تا اینجای کار بوده و نقش کلیدی و غیر قابل جایگزینی در ترکیب آبی‌ها دارد. جپاروف دومین دربی خود را تجربه می‌کند و دوست دارد شانس گلزنی در این دیدار هم به او برسد.

جپاروف روز سختی را برای مدافعان و هافبک‌های دفاعی پرسپولیس رقم می‌زند و برانکو برای غلبه بر استقلال باید فکری برای مهار این بازیکن داشته باشد.

 

گادوین منشا:

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در دیدار رفت مقابل استقلال با وجود تلاش زیادی که داشت موفق به گلزنی نشد و انگیزه‌اش برای این کار در بازی برگشت قطعاَ بیشتر است. شاید برنامه اصلی پرسپولیس برای گلزنی علی علیپور باشد ولی نمی‌توان از منشا و خطری که برای دروازه استقلال دارد چشم پوشی کرد. شاید غلفت مدافعان آبی‌پوش از او خسارت جبران ناپذیری برای این تیم داشته باشد.

 

مامه تیام:

سورپرایز دربی خواهد بود و همه منتظرند ببینند درخششی که مقابل فولاد داشت حاصل اتفاق و ضعف حریف بوده یا استقلال بازیکن سطح بالایی جذب کرده که می‌تواند برای هر تیمی و هر خط دفاعی خطرناک باشد. تیام گزینه اول آبی‌ها برای رسیدن به دروازه پرسپولیس است و قدرت بالای زمینی و هوایی او اگر با تغذیه مناسب از سوی هافبک‌ها همراه باشد روز سختی برای شجاع خلیل‌زاده و جلال حسینی خواهد بود.

 

بشار رسن:

آمادگی 2 آفریقایی و 2 آسیایی استقلال و پرسپولیس

هافبک عراقی پرسپولیس حضور ثابت و همیشگی در ترکیب این تیم نداشته و با توجه به ترافیک در خط هافبک سرخپوشان احتمال بازی کردنش از ابتدا خیلی کم است ولی ممکن است به عنوان یار جایگزین وارد زمین شود. رسن هم در بازیسازی هافبک قابلی است و هم می‌تواند از طریق شوتزنی دروازه رحمتی را تهدید کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز