خبرگزاری کار ایران

الاهلی را در بازی برگشت با نتیجه پرگل شکست می‌دهیم

بشار رسن: برای قهرمانی در آسیا به پرسپولیس آمدم

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۸۷

ستاره دیدار پرسپولیس و الاهلی مطمئنا بازیکن عراقی و تازه وارد سرخپوشان بود که در نیمه دوم و با حضورش شرایط تاکتیکی تیم را تغییر داد.

به گزارش ایلنا، بشار رسن، ستاره عراقی پرسپولیس که در پایان لیگ کشورش به این تیم پیوسته، در دیدار برابر الاهلی عربستان و در شرایطی که سرخپوشان با دو گل از حریف عقب بودند به بازی آمد و توانست با حرکات تکنیکی خود شرایط مثبتی برای این تیم شکل دهد. او با پاس منجر به گل اول این تیم امید را به اردوی سرخپوشان آورد و در ادامه نیز با در اختیار گرفتن میانه میدان آنها توانستند با تساوی بازی را به پایان برسانند.

بشار رسن در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: ما شناخت کاملی از این تیم داشتیم و امیدوار بودیم که به نتیجه برسیم. شرایط بازی اما به شکل دیگری پیش رفت و خوشبختانه نتیجه مساوی هم نمی‌تواند چندان بد باشد. اما مطمئن باشید در بازی برگشت اینگونه نخواهد بود و با نتیجه پرگل آنها را شکست خواهیم داد.

هافبک عراقی در واکنش به اینکه ستاره این دیدار بوده نیز گفت: فوتبال یک بازی تیمی است و هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند ستاره باشد. همه بازیکنان تمام تلاش خود را برای نتیجه گرفتن تیم به کار گرفتند و خوشحالم که حاصل زحمات ما مورد توجه هواداران قرار گرفت. من انگیزه زیادی داشتم تا اولین دیدارم را با خاطره خوب به پایان برسانم و خوشحالم که به آن رسیدم.

بشار در پاسخ به اینکه امیدوار به موفقیت با این تیم است و شرایط چرا برای دستیابی به آن چطور می‌بیند گفت: من قراردادی دو ساله با تیم دارم و با اهدافی بزرگ در اینجا هستم. من می‌خواهم به همراه تیم قهرمان آسیا شوم و شرایط ما نیز سخت نیست و این اتفاق دست یافتنی است. بعد از آن قهرمانی در لیگ ایران نیز جذابیت‌هایی دارد که به دنبال آن خواهم بود.

هافبک عراقی که به اردوی تیم ملی کشورش نیز دعوت شده در خصوص شرایط آنها در انتخابی جام جهانی گفت: ما از دستیابی به امتیاز حضور در جام جهانی باز مانده‌ایم و به هرحال قرعه دشواری روبروی ما قرار داشت. عربستان، استرالیا و ژاپن شانس‌های صعود از این گروه هستند و ما روبروی عربستان دیدار خواهیم داشت. امیدوارم در آینده شرایط بهتری برایم رقم بخورد و افتخارات جالب توجهی را نصیب خودم کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز