خبرگزاری کار ایران

پیروزی پرسپولیس مقابل الوصل؛ اشتباهات داوری یا عملکرد بدون نقص؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۲۵۵

پرسپولیس در بازی رفت موفق شد با دو گل الوصل را شکست دهد اما برخی اشتباهات داوری را در این پیروزی موثر قلمداد کردند.

به گزارش ایلنا، دو بازی بدون امتیاز و غیبت شش، هفت بازیکن اصلی الوصل باعث شده بود تقریبا قبل از بازی همه پیش‌بینی‌ها حکایت از پیروزی بی‌دردسر پرسپولیس مقابل حریف اماراتی داشته باشند و روی کاغذ همه تیم برانکو را برنده این مسابقه بدانند اما فاصله کم این مسابقه از بازی شهرآورد کار را سخت کرده بود.

بعد از بازی و پیروزی پرسپولیس هم بسیاری با پیش کشیدن اشتباهات داوری که به سود پرسپولیس رخ داد دنبال زیر سوال بردن کیفیت تیم برانکو در این مسابقه آسیایی و لوث کردن پیروزی‌اش هستند اما انصافا غیر از بیست دقیقه ابتدایی که حریف خیلی خوب دفاع می‌کرد بازی جانانه‌ای ارائه داد و در نیمه دوم حداقل تا دقیقه 75 عالی بود.

شاید اگر منشا گل سوم را می‌زد هیچ‌کس آن خطای بیرانوند روی مهاجم الوصل را نمی‌دید یا به گل احمدزاده که در موقعیت آفساید به ثمر رسید نمی‌پرداخت. با این حال نگاهی به آمار بازی پرسپولیس نشان می‌دهد این تیم لیاقت برد را داشته و نمایش دلپذیری ارائه داده است.

پرسپولیس در این بازی 6/67 درصد زمان مسابقه توپ را در اختیار داشت یعنی دو برابر حریف. شاگردان برانکو در این بازی 520 پاس دادند در حالی که تعداد پاس‌های الوصلی‌ها به نصف آنها هم نرسید و فقط 250 پاس دادند. جالب اینکه پرسپولیسی‌ها 14 بار در این بازی شوت زدند که 6 تا از آنها در چارچوب بود اما حریف فقط یک شوت داشت که در چارچوب بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز