خبرگزاری کار ایران

اتفاق نادر در بازی پرسپولیس و الوصل؛ داور دقت نکن!

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۱۱۳

داور دیدار پرسپولیس و الوصل قضاوت خوبی نداشت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2-0 از سد الوصل امارات بگذرد و با 6 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد. 

این نتیجه در حالی رقم خورد که بعد از مدتها، یک داور عربی برای تیمهای ایرانی قضاوت به اصطلاح مهربانانه ای انجام داد. علی صباح در این مسابقه چند سوت تاثیرگذار به سود پرسپولی سو علیه تیم اماراتی زد و حتی باعث شد تا برخی از رسانه های اماراتی در اعتراضی اغراق آمیز باخت تیمشان را به تصمیمات علی صباح عراقی ربط دادند.

این داور عراقی در بازی روز گذشته به همراه کوبل داوری اش دو سه اشتباه داشتند. گل اول پرسپولیس در حالی توسط فرشاد احمدزاده زده شد که این بازیکن هنگام پاس سید جلال در منطقه آفساید قرار داشت و باید گل مردود اعلام می شد. همچنین در اواخر نیمه دوم علیرضا بیرانوند خطایی را مرتکب شد که تصاویر آهسته نشان داد این خطا درون محوطه جریمه بوده است اما داور مسابقه این خطا را پشت محوطه جریمه اعلام کرد و یک پنالتی را از حریف گرفت. همچنین درباره پنالتی خود پرسپولیس هم نظرات متفاوتی به گوش می رسد.

با این حال در جریان مسابقه شرایط کاملا به سود سرخپوشان بود و حتی اگر این اشتباهات هم نبود بازهم می شد به برد پرسپولیس مطمئن بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز