خبرگزاری کار ایران

مسلمان و تکذیب خبر توافق با سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۹۰۶

هافبک پرسپولیس می گوید از صمیم قلب دوست دارم در پرسپولیس بمانم.

به گزارش ایلنا، محسن مسلمان در خصوص صدرنشینی و احتمال صعود تیمش در آسیا گفت : ما صد در صد صعود می‌کنیم و فکر می‌کنم صدرنشین هم شویم . چون یک بازی با همین تیم در امارات داریم و بازی با السد هم در خانه ما خواهد بود و ان شاالله با برد در آن بازی به عنوان صدرنشین صعود می‌کنیم .

وی در رابطه با بازگشتش به ترکیب پرسپولیس بعد از مدت‌ها گفت: اول از همه دست تک تک طرفداران را می‎‌بوسم . آن‌ها بودند که به من در پرسپولیس ارزش دادند . همان‌طور که دیدید من شش هفته حتی یک دقیقه بازی نکردم و در این مدت نه حرفی زدم و نه اعتراضی وارد کردم . حالا خدا را شکر امروز وارد زمین شدم و سهم کوچیکی در برد تیمم داشتم و از آقای برانکو تشکر می‌کنم . کار من فقط بازی کردن است و مربی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنی در مسابقه حاضر شود .

مسلمان در خصوص آینده‌اش در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد : تیم بهتر از پرسپولیس نداریم . من از صمیم قلب دوست دارم در این تیم بمانم و اگر شرایط جور شود حتما با تیم محبوبم تمدید می‌کنم .

هافبک پرسپولیس در پاسخ به سوالی در رابطه با توصیه باشگاه برای بازی کردن وی در این بازی گفت : اگر باشگاه قصد داشت که توصیه کند ، می‌توانست زودتر این کار را انجام بدهد . در تیم ما سرمربی تصمیم می‌گیرد که کدام بازیکن بازی کند . متاسفانه بعضی روزنامه‌ها شایعه درست کردند که من با سپاهان توافق کردم . من تمام این حرف‌ها را شایعه می‌دانم و تکذیب می‌کنم و به نظرم درست نیست در این مقطع از فصل با تیم دیگری مذاکره کرد . گزینه اول من تیم پرسپولیس است و اگر این باشگاه من را نخواهد تصمیم می‌گیرم با تیم‌های دیگر مذاکره کنم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز