خبرگزاری کار ایران

سیف پناهی:

از فرصتها استفاده میکردیم، نساجی را شکست می‌دادیم / برای سه امتیاز به مصاف مس می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۱۵

اکسین البرز در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ آزادگان باید در خانه به دیدار مس کرمان برود که در صورت پیروزی در این دیدار می تواند همچنان در جمع تیم های مدعی صعود قرار داشته باشد.

پویا سیف پناهی، مدافع اکسین البرز درباره دیدار برابر نساجی مازندران به خبرنگار ورزشی ایلنا، گفت: بازی برابر نساجی در قائمشهر همواره برای تیم های مهمان سخت است که به همین دلیل با توجه به جو ورزشگاه ، خیلی زود دروازه مان باز شد ولی با تلاش بچه ها خودمان را جمع و جور کرده و به بازی بازگشتیم و در نهایت بازی را با تساوی به پایان رساندیم.

سیف پناهی ادامه داد: نساجی در خانه مقابل اکسین قرار گرفت ولی غیر از ۲۰،۲۵ دقیقه ابتدایی بازی، حرفی برای گفتن نداشت و به جرات می توانم بگویم که اگر نیمی از فرصت های مان تبدیل به گل می شد، این تیم را با نتیجه ای پرگل شکست می دادیم.

مدافع اکسین نظرش در مورد داوری این دیدار را اینگونه بیان کرد: من نمی توانم در مورد مسائل داوری حرف بزنم ولی همانطور که در برنامه های ورزشی مختص لیگ یک دیدید، اعتراض تیم حریف در هیچ یک از موارد درست نبود.

سیف پناهی با بیان اینکه تنها برای کسب سه امتیاز به دیدار مس کرمان می رویم، ادامه داد: مس تیم خوبی است ولی ما برای حضور در جمع مدعیان تنها برای کسب پیروزی پا به میدان می گذاریم که با توجه به آنالیز تیم حریف انشاله با تلاش بچه ها به هدف مان که کسب سه امتیاز این مسابقه است، خواهیم رسید.

مدافع اکسین در پایان گفت: نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک مانند جنگی تمام عیار است، زیرا تیم های مدعی برای صعود و تیم های پایین جدولی برای بقا می جنگند. امیدوارم در نهایت اتفاقات فوتبالی طوری رقم بخورد که اکسین یکی از تیم های صعود کننده باشد که البته با تلاشی که بچه ها انجام می دهند و همچنین قدرت فنی مربیان مان رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز