خبرگزاری کار ایران

سیف پناهی: در بازی با بادران بدشانس بودیم / حیف است اکسین لیگ برتری نشود

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۱۱۴

مدافع اکسین البرز امیدوار است این تیم با بازی هایی که در لیگ دسته اول به نمایش می‌گذارد آنها در نهایت جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

پویا سیف پناهی، مدافع چپ اکسین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص تساوی برابر بادران تهران در هفته یازدهم لیگ دسته اول گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم برای کسب پیروزی به میدان رفته بودند که اگر کمی خوش شانس تر بودیم باید این بازی را با اختلاف حداقل دو گل به اتمام می رساندیم.

سیف پناهی در مورد نظر کارشناسان داوری که در چند هفته اخیر اعتقاد داشتند اکسین از داوری لطمه خورد، گفت: من بازیکنم و اصلا دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم و تنها روی نظر کارشناسان عرض می کنم که تا به اینجا هیچ باشگاهی مانند اکسین از داوری لطمه نخورده که واقعا برای باشگاهی خصوصی مانند ما، می تواند موجب دلسردی مالکان شود اما کیفیتی را به دست می‌آوریم که حتی اشتباهات داوری هم نتواند مانع پیروزی ما شود.

مدافع چپ اکسین در مورد بازی برابر صبا قم گفت: من سابقه بازی در صبا و برای مردم قم را در کارنامه دارم. آنها چند فصلی است که با مشکلات مالی دست به گریبان هستند ولی به دلیل نتایج چند هفته اخیرشان بدون شک برای کسب پیروزی به میدان می روند ولی ما هم تیمی نیستیم که به راحتی امتیاز به کسی بدهیم و برای رسیدن به هدف مان که صعود به لیگ برتر است باید این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سیف پناهی درمورد اهداف باشگاه اکسین عنوان کرد: به نظر من باشگاه اکسین نمونه بارز باشگاهداری در بخش خصوصی است که همه ارکان باشگاه تنها یک هدف را که همان موفقیت تیم است را دنبال می کنند. ولی متاسفانه یا خوشبختانه در لیگ یک تنها به دو ‌تیمی که بتوانند جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند، موفق می گویند که ما هم با وجود از دست دادن امتیازات چند بازی اخیر، تمام تلاش مان را برای سربلندی باشگاه تحت قراردمان به کار می گیریم تا در نهایت صعود کنیم زیرا سطح بازی که به نمایش می گذاریم واقعا بالاتر از سطح لیگ یک بوده و حیف است که تیمی با این پتانسیل و این سطح مدیریت در لیگ برتر حضور نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز