خبرگزاری کار ایران

وکیلی: هدف اکسین حضور در لیگ برتر است / با شکست گسترش فولاد صعود می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۸۳۷

هافبک اکسین البرز ابراز امیدواری کرد که در پایان فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال اکسین البرز جزو دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد.

یاسر وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط اکسین البرز با  گذشت ۱۰ هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: شرایط تیم زیر نظر آقای لطیفی خیلی خوب پیش می‌رود و متاسفانه اگر دو بازی گذشته با بدشانسی رو به رو نمی‌شدیم و امتیاز کامل را کسب می‌کردیم بهتر هم می‌شد اما بدشانسی مواجه شدیم و تا حدودی تصمیمات داوری هم در آن دخیل بود‌.

وی ادامه داد: بازی سختی برابر گسترش فولاد در جام حذفی داریم و با اینکه آنها جایگاه مناسبی در جدول لیگ برتر ندارند اما با روحیه ظاهر می‌شوند تا حداقل در این جام مدعی باشند. ما هم با روحیه حاضر می‌شویم و چیزی برای عدم کسب نتیجه پیش رویمان نمی‌بینیم. آمادگی بازیکنان در حال حاضر طبق روال تمرینات بهبود پیدا کرده کرده و امیدواریم یا شکست گسترش به مرحله بعدی صعود کنیم.

هافبک اکسین البرز درخصوص هدف‌گذاری زردپوشان در لیگ یک عنوان کرد: هدف ما صد در صد صعود به لیگ برتر است و با تدابیر کادر فنی و سرمربی امیدواریم به این هدف دست پیدا کنیم.

اکسین البرز تا پایان هفته دهم لیگ دسته اول با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز