خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین‌المللی بوکس ۲۰۱۸- بلغارستان

دو برد برای بوکسورهای ایران در روز نخست

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۹۵

دو نماینده ایران در روز نخست به مصاف حریفانشان رفتند و صاحب 2 پیروزی ارزشمند شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، در آغاز رقابت های بین المللی بوکس در صوفیه بلغارستان که با حضور ۲۶ کشور در جریان است، ۲ نماینده ایران در روز نخست به مصاف حریفانشان رفتند و صاحب ۲ پیروزی ارزشمند شدند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم، رضا سلیمان فرد در مبارزه نخست به مصاف آبای کواندیکوف از قزاقستان رفت و مقابل حریف خود به برتری رسید.وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریفی از آذربایجان خواهد رفت.

در وزن ۹۱ کیلوگرم سالار غلامی نماینده وزن ۹۱ کیلوگرم ایران در دور نخست برابر مهدی بوروس از مراکش به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

غلامی برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی باید از سد حریفی از بلغارستان بگذرد.

فردا(سه شنبه) در دومین روز این رقابت ها، سجاد محمدپور در وزن ۵۶ کیلوگرم به روی رینگ می رود و باید در نخستین مبارزه به مصاف حریفی از اوکراین برود.

سید دانا اسماعیل زاده در وزن ۶۴،سجادکاظم زاده در ۶۹،سید شاهین موسوی در ۷۵ و ایمان رمضانپور در ۹۱+ کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند که از روز چهارشنبه و در دور مقدماتی به مصاف حریفانشان می روند.

سرمربیگری تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران بر عهده اکبر احدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز