خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در مسابقات ۴جانبه؛

۸ ملی‌پوش بوکس فردا عازم قزاقستان می‌شوند / وزارت پول داد، بوکسورها به آلماتی می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۶۹

بعد از لغو اردوی بلغارستان حضور ملی‌پوشان کشورمان در اردوی‌مشترک تمرینی در قزاقستان در دستور کار قرا گرفت اما اواخر هفته گذشته اعلام شد به دلیل مشکلات‌مالی، تیم ملی به قزاقستان هم نمی‌رود.

تیم ملی بوکس بامداد فردا تهران را به مقصد آلماتی قزاقستان ترک می‌کند تا در اردوی‌تمرینی و همچنین رقابت‌های ۴ جانبه در این کشور شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از لغو اردوی بلغارستان حضور ملی‌پوشان کشورمان در اردوی‌مشترک تمرینی در قزاقستان در دستور کار قرا گرفت اما اواخر هفته گذشته اعلام شد به دلیل مشکلات‌مالی، تیم ملی به قزاقستان هم نمی‌رود.

درست یک روز پس از این اتفاق، اعلام شد وزارت‌ورزش و جوانان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون بوکس واریز کرده که بر این اساس، مسئولان فدراسیون مقدمات سفر تیم ملی به آلماتی را پیگیری کردند و در نهایت قرار شد ملی پوشان کشورمان بامداد فردا(۳ شنبه) تهران را به مقصد آلماتی ترک کند.

طبق تصمیم مسئولان فدراسیون ۸ بوکسور به نام های: جعفر ناصری، رضا کرزبری، مصطفی زارع، سینا قلعه ‌بندی، داود خدری، امین قاسمی‌پور، محمد حسن‌پور و عبدالمجید سپهوندی که چندی قبل در مسابقات کشوری بروجرد مقام قهرمانی وزن خود را به دست آوردند، ساعت ۵ بامداد روز ۳شنبه(۲۱ بهمن ماه جاری) راهی قزاقستان می شوند. همچنین اکبر احدی، علیرضا استکی و آرش روشنایی به عنوان کادر فنی در کنار ملی پوشان خواهند بود.

تیم‌های ازبکستان، ایران، روسیه و قزاقستان ۴ کشوری هستند که در اردوی تمرینی و تورنمنت ۴ جانبه قزاقستان حضور خواهند داشت که بعد از تمرینی ۸ روزه، در یک دوره مسابقه ۴ جانبه نیز رودر روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز