خبرگزاری کار ایران

نصرتی: مدیریت ضعیف پاس را به دسته سوم سوق داد

مشکل از کی روش نیست، مشکل از کسانی است که با او قرارداد امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۴۹

مدافع باسابقه نفت تهران درباره سقوط پاس همدان به لیگ دسته سوم و حواشی مناظره اخیر علی کریمی اظهارات جالبی را مطرح کرد.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تیم نفت تهران پیش از مصاف با صنعت نفت آبادان گفت: روز گذشته دیدار دوستانه داشتیم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم. به دلیل مصدومیت جزئی در این بازی نبودم اما مشکلی برای حضور در این هفته ندارم. ما برای اینکه بتوانیم حاشیه امنیتی درست کنیم برای عدم سقوط ، به کسب سه امتیاز می‌توانیم خیال راحت تری داشته باشیم.

نصرتی، بازیکنی که به همراه پاس تهران در لیگ برتر حضور داشته، درباره سقوط تیم ریشه دار به لیگ دسته سوم گفت: حقیقتش این است که موافق صد درصد انتقال پاس از تهران به همدان نبودم. آن زمان به هر حال جوان‌تر بودیم. یک سری صحبت‌ها بزرگ‌ترها کردند و ما بعدها فهمیدیم هویت فوتبالی ما ضرر کرد. یعنی الان بگویم در تیمی بودم که الان وجود خارجی ندارد به هر حال ناخوشایند است. چندین بازیکن از آن تیم به تیم ملی راه پیدا کردند. 

او ادامه داد: می‌گفتند پاس به همدان برود امکانات، هوادار و خیلی چیزهای دیگر در اختیار تیم قرار می‌گیرد. ما نمی‌دانستیم چه در انتظار تیم خواهد بود. آن زمان 22 سالم بودم و در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفتم که باید تیم به شهرستان برود.

مدافع باسابقه نفت تهران درخصوص عوامل انحلال تیم پاس اظهار داشت: قطعا ما مدیریت ضعیفی در فوتبال داریم، همین مدیریت ضعیف پاس را به دسته سوم سوق داد؛ نمونه‌هایی از آن را هم آقای کریمی گفتند. اینکه قراردادهای ضعیفی منعقد می‌کنیم که در پایان به ترکمانچای تبدیل می‌شود؛ در صورتی که می‌توانیم بهترین قراردادها را امضا کنیم. چرا برای مثال تیم ملی ما باید پول بدهد و برای تمرینات و حضور در مسابقات لباس بگیرد؟ یادم است در جام جهانی 2006 برای همین موضوع پول می‌گرفتیم و هر اردو که اعزام می‌شدیم یک پک کامل لباس هم در اختیار ما می‌گذاشتند.

نصرتی در ادامه بیان داشت: هنوز پس از چندین سال لباس‌های پوما را دارم! لباس های اورجینال که مثلا الان اردو بودیم تحویل می‌گرفتیم و 10 روز بعد هم در اردو حاضر می‌شدیم مجددا یک بسته جدید به بازیکنان می‌دادند.

نصرتی درخصوص نحوه برخورد کارلوس کی روش با انتقادهای علی کریمی گفت: الان به لحاظ حقوقی کی روش خواه یا ناخواه جزو منافع ملی ماست؛ یا باید اخراجش کنیم یا در فرصتی که وجود دارد بهترین استفاده را از او ببریم. به جزئیات مناظره که می‌توانست بهتر از اینها باشد، کار ندارم. ضرورتی نداشت در راه بهترین و بزرگترین اتفاق فوتبال ما این اتفاق ها رقم بخورد؛ اگر کی روش بگوید که من تمرکز نداشتم و این نتایج را در جام جهانی رقم خورده آن موقع چه می‌شود؟ کریمی مقصر شناخته می‌شود!

بازیکن سابق تیم ملی که تورنمنت‌های مختلف را با لباس ایران تجربه کرده، خاطرنشان کرد: کی روش سریع جبهه می‌گیرد و هر دوی آنها صبرشان کم است. همه‌ی فوتبال کشورما در تیم ملی خلاصه شده و نتیجه آن در جام جهانی نمایان خواهد شد؛ اگر نتیجه نگیریم خیلی بد می‌شود. امیدوارم سریع مناظره‌ای بین کی روش و کریمی برگزار شود تا کدورت‌ها برطرف شود.

نصرتی تصریح کرد: کی روش در حال حاضر سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است و کاری به نام او ندارم؛ مهم ترین پست را در ورزش ما دارد. قرارداد کی روش به طوری امضا شده که او هر کاری که می‌خواهد می‌کند؛ مشکل از کی روش نیست، مشکل از کسانی است که با او قرارداد امضا کردند! علی کریمی نتوانست خیلی صریح راجع به برخی مسائل صحبت کند. کریمی مثلا می‌توانست به انعقاد قرارداد با آل اشپورت اشاره کند. ایران با دیادورا قرارداد داشت و کی روش به محض اینکه پول از کمپانی آل اشپورت گرفت، لباس های تیم ملی عوض شد. این‌ها باید شفاف سازی شود. امیدوارم تیم ملی ما در جام جهانی موفق باشد و بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز