خبرگزاری کار ایران

برای صعود از گروه هم مشکل داریم؛

نکیسا: کریمی اجازه نداد کی‌روش از او استفاده ابزاری کند / گروه ما جهنمی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۷۷

علی کریمی خیلی هوشیار عمل کرد و اجازه نداد از او استفاده ابزاری شود. من به علی کریمی تبریک می‌گویم چون وقتی در آن جایگاه قرار گرفته حق رای دارد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران امیدی به موفقیت کارلوس کی‌روش و شاگردانش در جام ملت‌های آسیا ندارد چرا که معتقد است تیم ملی با ۳ تیم عربی همگروه است و قطر و بحرین و امارات از نظر روحی و روانی این گروه را برای ما تبدیل به جهنم خواهند کرد.

گفت و گوی نیما نکیسا با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
در مورد جدایی علی کریمی از تیم ملی چه نظری دارید؟
آنطور که من شنیده‌ام به خاطر محمد نوری بوده است. اگر کی‌‌روش یک ستاره‌ای را کنار خودش روی نیمکت تیم ملی آورده باید به نظراتش هم اهمیت بدهد و بازیکن بزرگی مثل علی کریمی ویترینی و دکوری نباشد. در جام جهانی گذشته تیم ملی انگلیس دیوید بکام را روی نیمکت خودش آورد و فکر می‌کنم کی‌روش هم می‌خواست همان کار را انجام دهد اما علی کریمی خیلی هوشیار عمل کرد و اجازه نداد از او استفاده ابزاری شود. من به علی کریمی تبریک می‌گویم چون وقتی در آن جایگاه قرار گرفته حق رای دارد.

الان روی نیمکت تیم ملی کسی هست که بتواند در موارد اضطراری به کی‌روش کمک کند؟
با حضور علی کریمی خیلی از رسانه‌های آسیایی نگاه‌شان به ایران جلب می‌شد به هر حال کریمی توپ طلای آسیا را گرفته و به لحاظ رسانه‌ای خیلی به نفع ایران بود.

به لحاظ فنی چطور؟ کریمی می‌توانست کمک کند؟
به لحاظ فنی کریمی زیاد کارایی نداشت چون تازه دوران فوتبالش تمام شده و هنوز چم و خم کار را نمی‌داند. یک فوتبالیست هر چقدر هم خوب باشد تا زمانی که کار مربیگری نکند نمی‌تواند جوانب مختلف مربیگری را درک کند.

تیم ملی در استرالیا به سر می برد تا در جام ملت های آسیا شرکت کند. وضعیت تیم کی‌روش را چطور می‌بینید؟
من در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم چون به نتایج آن امیدوار نیستم به دو دلیل؛ دلیل اول بحثخدمت بازیکنان بود و اردوهای خوبی را به دلیل سرباز بودن برخی بازیکنان نداشتیم و با آمادگی کامل به مسابقات نرفتیم. دلیل دوم هم اینکه هر سه تیم گروه ما عربی هستند و احتمال تبانی آنها خیلی زیاد است.

یعنی برای صعود از گروه هم مشکل داریم؟
فکر می‌کنم اینطور باشد. نه اینکه قابلیت آن را نداریم بلکه اتفاقات غیرورزشی زیادی در آن گروه رقم می‌خورد و کی‌روش باید خودش را آماده اتفاقات غیرورزشی کند.

امید چندانی به موفقیت تیم ملی در ‌آسیا ندارید؟
به لحاظ قابلیت بازیکنان تیم‌مان باید قهرمان آسیا شود اما مشکل ما در گروه‌مان است و اگر از این گروه صعود کنیم تا فینال می‌رویم. می‌دانم این سه تیم عربی به لحاظ روحی و روانی چه جهنمی برای ما ایجاد خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز