خبرگزاری کار ایران

چالش بزرگ پیش روی برانکو، علیپور و منشا؛

استارت دوباره پرسپولیس در آسیا،‌ اینبار بدون آقای گل

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۴۰۱

سرخپوشان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بدون طارمی به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس امروز از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف نسف قارشی ازبکستان می‌رود تا نخستین دیدار خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد.

سرخپوشان در شرایطی فصل جدید رقابت‌های آسیایی را آغاز می‌کنند که در فصل گذشته امید و انگیزه زیادی برای قهرمانی داشتند ولی در مرحله نیمه نهایی مقابل الهلال شکست خوردند و از رسیدن به فینال رقابت‌ها باز ماندند.

ترکیب پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته است که مهم‌ترین آنها کنار رفتن مهدی طارمی از جمع سرخپوشان است، طارمی فصل گذشته 7 از 17 گل سرخپوشان را به تنهای به ثمر رسانده بود و نقش کلیدی در تیمش ایفا کرد.

طارمی چندی پیش پرسپولیس با مقصد الغرافه ترک کرد و در فصل جاری لیگ قهرمانان در ترکیب این تیم حاضر خواهد شد.

بازی بدون طارمی در آسیا شاید یکی از چالش‌های مهم پیش روی برانکو در فصل جدید باشد. البته نبود طارمی در رقابت‌های داخلی چندان به چشم نیامده است و علیپور و منشا توانسته‌اند زوج خوبی در خط حمله تشکیل دهند و آمار خوبی هم به جا گذاشته‌اند و باید دید در رقابت‌های آسیایی هم می‌توانند جای خالی طارمی را پر کنند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز