خبرگزاری کار ایران

علیپور: به پرسپولیس فکر می‌کنم نه گلزنی خودم/ امسال ویژگی بزرگی به نام هواداران را داریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۵۸

مهاجم پرسپولیس در مورد دیدار تیمش مقابل نسف قارشی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی علیپور، مهاجم پرسپولیس با حضور در در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر با نسف قارشی ازبکستان، گفت‌: خیلی خوشحال هستم که دوباره لیگ قهرمانان آسیا شروع شده است. امسال ویژگی بزرگی به نام هواداران را داریم. سال پیش نتوانستیم به خوبی و دلخواه هواداران بازی کنیم و اغلب بازی‌ها مهمان بودیم، به همین دلیل از حمایت هواداران برخوردار نشدیم.

او افزود: خوشحال هستیم که دوباره می‌توانیم جلوی هواداران بازی کنیم و این موضوع برای ما بازیکنان دلگرمی است تا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

این بازیکن هم‌چنین درباره دفاع فشرده نسف قارشی، گفت‌: من به تنهایی در زمین بازی نمی‌کنم و همان طور که آقای برانکو گفت‌ تیم ازبکستانی را آنالیز کرده‌ایم‌. ما یک تیم هستیم و همه با هم آن چیزی که برانکو دستور می‌دهد را در زمین پیاده خواهیم کرد تا به موفقیت از زمین خارج شویم.

علیپور در پاسخ به این سوالی مبنی بر این که آیا به آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا نیز فکر می‌کند؟ اظهار کرد: همیشه این را گفته‌ام که هدف اولم تیم فوتبال پرسپولیس است. در کنارش می‌خواهم به هم پستی خودم نیز احترام بگذارم و اگر او موقعیت بهتری داشته باشد، پاس بدهم. همه بازیکنان پرسپولیس در وهله اول به تیم فکر می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز