خبرگزاری کار ایران

کونته: ترجیح می‌دهم رک باشم تا یک آدم جعلی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۱۱۰

آنتونیو کونته مربی چلسی تأکید کرد که او هرگز از گفتن عقایدش درباره اوضاع چلسی هراسی نخواهد داشت و اینکه او آدم سیاستمداری نیست.

به گزارش ایلنا، ابتدای هفته گذشته گفته شد که مدیران چلسی از دست کونته به خاطر ابراز نارضایتی از عملکرد آنها در حوزه نقل و انتقالات دلخور شده‌اند و احتمال اینکه او را اخراج کنند وجود دارد. علاوه بر این کونته به جنگ لفظی‌اش با ژوزه مورینیو ادامه داد و او را آدمی جعلی خطاب کرد.

کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر نیوکاسل در جام حذفی با بیان اینکه از گفتن حرف‌های دلش هیچ ابایی ندارد، گفت: «من اینطوری هستم. مطمئنا من آدم سیاستمداری نیستم و فکر می‌کنم که خودتان هم این را فهمیده‌اید. آنهایی که مرا بهتر می‌شناسند، می‌دانند که من آدم سیاستمداری نیستم. در عین حال من فکر می‌کنم آدم رک و صادقی هستم و زمانی که شما با خودتان و دیگران رو راست باشید، هیچ کسی نمی‌تواند به چشم یک بازنده به شما نگاه کند. من مطمئنم که اگر سعی کنم خودم را عوض کنم، بهتر است که دست از این کار بکشم. زمانی که بازی می‌کردم هم وضعیت همین بود و حالا هم که مربی‌ شده‌ام همین است. تکرار می‌کنم، به نظر من آدم‌های صادق همیشه حرف‌شان را واضح می‌زنند. آدم‌های جعلی از گفتن حقیقت واهمه دارند. من ترجیح می‌دهم صادق باشم و همیشه واقعیات را بگویم. از اینکه یک آدم جعلی باشم متنفرم.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز