خبرگزاری کار ایران

آغاز مذاکرات برای جانشینی کونته در چلسی؛ آلگری بازمی‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۶۹۷

ماسیمیلیانو آلگری در صدر فهرست مربی‌هایی است که مورد توجه چلسی برای جانشینی آنتونیو کونته هستند و گفته می‌شود او همین حالا موافقت ضمنی خود را اعلام کرده.

به گزارش ایلنا، در حالی که انتظار می‌رود کونته در پایان این فصل از استمفوردبریج برود و حتی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه آبراموویچ به کونته اعلام کرده در پایان فصل قرارداد او را فسخ می‌کنند، رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند مربی یوونتوس انتخاب اول مقامات چلسی است. کوریره دلو اسپورت گزارش داد آلگری کاندیدای اول جانشینی کسی است که در سال 2014 جایش را روی نیمکت بیانکونری گرفت. البته در همین گزارش آمده یوونتوس هیچ تمایلی ندارد به مربی‌اش که تا سال 2020 قرارداد دارد، اجازه رفتن بدهد.

آلگری در سه فصل ابتدایی حضورش در یوونتوس قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورده و در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در رده دوم قرار دارد. او غول ایتالیایی را دو بار به فینال لیگ قهرمانان هم رسانده که به ترتیب مغلوب بارسلونا و رئال مادرید شده.

کونته در فصل اول کارش در چلسی غوغا کرد اما در این فصل نتوانسته موفقیت‌های فصل قبل را تکرار کند و در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا روبه‌رو می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز