خبرگزاری کار ایران

کونته: ژکو به چلسی می‌آید؟ نمی‌دانم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۴۳۸

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال چلسی تأکید دارد که نمی‌داند آیا تیمش در روزهای آینده با ادین ژکو قرارداد خواهد بست یا نه. در روزهای اخیر شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه آبی‌پوشان لندن قصد دارند با مهاجم بوسنیایی رم قرارداد ببندند اما هنوز این اتفاق نیفتاده و کونته هم از این بابت مطمئن نیست.

به گزارش ایلنا، گفته می‌شود که ژکو و هم‌تیمی‌اش امرسون پالمیری در آستانه عقد قراردادی 60 میلیون پوندی با آبی‌پوشان لندن قرار دارند. این در حالی است که اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، سرمربی رم هم اخباری که در این خصوص وجود دارد را تکذیب نکرده است اما نام ژکو را در فهرست بازیکنانش برای مصاف روز گذشته با سمپدوریا قرار داد.

آنتونیو کونته در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با ژکو قرارداد خواهد بست، گفت:«من چیزی نمی‌دانم. همانطور که خودتان می‌دانید، اگر خبری شود باشگاه آن را به شما اطلاع خواهد داد.»

در همین حال اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، سرمربی رم هم اخباری را که در خصوص انتقال مهاجم تیمش به چلسی وجود دارد، تکذیب نکرد. دی‌فرانچسکو در ادامه در پاسخ به این سوال که در ترکیب تیم او چه کسی قرار است جای ژکو را پر کند، گفت: «شما دارید روی صداقت من و اینکه همیشه آماده پاسخگویی هستم، شرط می‌بندید اما در حال حاضر ما داریم درباره وضعیتی صحبت می‌کنیم که وجود ندارد. بعد از آن باید یکسری ارزیابی‌های خاص انجام شود. ما شیک و دفرل را داریم که می‌توانند به‌عنوان مهاجم نوک بازی کنند اما در حال حاضر مهاجم نوک ما ژکو است. بعد از همه اینها هم من شما را به مونچی، مدیر ورزشی باشگاه ارجاع می‌دهم و او گفته است که در خصوص برخی شرایط خاص باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند که آنها هم به مسائلی دیگر مرتبط هستند. گزینه‌هایی که ما برای آینده جذب خواهیم کرد، می‌تواند یک بال، یک هافبک میانی یا هر دوی آنها باشد. من باید روی حرفه‌ای‌گری بازیکنانم حساب کنم. ما بازیکنانی حرفه‌ای هستیم و آن جنبه باید اول از همه باشد بدون هیچ بهانه‌ای با شخصیت سرهای‌مان را بالا بگیریم.»

 آیا دی‌فرانچسکو با فروش ژکو موافق بوده است. او در این باره هم گفت: «شما راه‌تان را انتخاب می‌کنید و اگر شرایطی پیش آید که باید با آن مدارا کنید، باید این کار را انجام دهید نه اینکه رو به حساب و کتاب بیاورید. من کسی نیستم که از زیر بار مسوولیت شانه خالی کند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز