خبرگزاری کار ایران

کونته: در 14 سال گذشته 10 مربی از چلسی اخراج شده‌اند!

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۶۶۳

آنتونیو کونته گفته که دارد درک می‌کند چه شد که مربیان قبلی چلسی با سیاست‌های باشگاه مشکل پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، مربی چلسی به احتمال فراوان در تابستان از این تیم می‌رود و تنش بین او و هیات مدیره بالا گرفته است. شایعات حاکی از آن است که او دیگر حاضر نیست رودررو با مارینا گرانوفسکایا، مسوول نقل و انتقالات باشگاه صحبت کند. این مربی ایتالیایی به شایعات هم دامن زده و گفته که نقش چندانی در انتقالات باشگاه ندارد.

همچنین بازیکنان هم با کونته مشکل پیدا کرده‌اند، چرا که او تصمیم گرفته شب پیش از برخی روزهای تمرینی، تیم به هتل برود. با وجود این مشکلات، کونته گفته اولین فردی نیست که در چلسی مشکل پیدا می‌کند و او متخصص حل شرایط دشوار است.

کونته می‌گوید: «اگر به آمار نگاه کنید، در 14 سال گذشته 10 مربی در چلسی اخراج شده‌اند اما اگر درباره کار خود مطمئن باشید و بدانید که هر کاری می‌کنید برای بهبود شرایط باشگاه است، بسیار آرام خواهید شد. من خونسرد و آرام هستم و نگرانی‌ ندارم. می‌توانم بگویم که به سختکوشی برای باشگاه، بازیکنان و طرفداران ادامه خواهم داد اما من تاریخچه این باشگاه را می‌بینم. اوضاع برای مربیان دیگر هم به همین شکل بوده است و من تفاوتی بین آنها و خودم نمی‌بینم. مربیان دیگر هم توانستند اوضاع را مدیریت کنند. اگر خوب به خاطر داشته باشم، در ابتدای فصل گفتم که شاید این سخت‌ترین فصل برای من باشد.

به نظرم ما ظرفیت خوبی داریم تا بتوانیم برای آینده بلندمدت برنامه‌ریزی کنیم اما ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم. باید به همین ترتیب ادامه دهیم و بدانیم که قرار است با دشواری‌های بزرگی روبه‌رو شویم. اگر این را بدانید، بیشتر آماده چنین وضعیت‌هایی می‌شوید. من دست از تلاش برنمی‌دارم. هر روز با سختکوشی بر مشکلات غلبه می‌کنم. من متخصص این شرایط هستم.»

چلسی فصل پیش فاتح لیگ برتر شد اما حالا برای حضور در جمع چهار تیم برتر می‌جنگد. از کونته پرسیدند که آیا انتظاراتش واقع‌گرایانه است و او گفت: «نمی‌دانم اما وقتی که فصل را شروع می‌کنید همه باید رویای خود را داشته باشند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز