خبرگزاری کار ایران

کونته همچنان رهبر بلامنازع چلسی باقی خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۹۰۶

مالک باشگاه چلسی خواستار تمدید قرارداد سرمربی این تیم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس، کونته به قراردادی جدید با آبراموویچ رسیده است. آنتونیو کونته به یک توافق جدید و طولانی مدت با چلسی رسیده است، علی رغم تنها صحبتی که تابستان گذشته در استمفورد بریج داشته است.

مربی سابق ایتالیا که هنوز دو سال از توافقش با چلسی باقی مانده، بعد از رهبری آبی‌ها ونزدیک کردن آن‌ها به صدر جدول لیگ برتر انگلیس، به شدت تحت تاثیر رومن آبراموویچ قرار گرفته است.

این یک چرخش قابل توجه برای چلسی است، کونته‌ای که می‌تواند تیمش را یک قدم به برد دو جام همزمان از جمله قهرمانی لیگ و جام حذفی انگلیس نزدیک‌تر کند. این در صورتی تحقق می‌یابد که آن‌ها در این ماه تاتنهام را در ومبلی شکست دهند.

کونته ۴۷ ساله در حدود پنج میلیون پوند برای یک فصل خرج می‌کند و با افزایش میزان عظیمی از حقوق حدود ۵۰% به او پاداش داده می‌شود تا برای پنج سال دیگر بتوانند او را در غرب لندن نگه دارند.

او یک هدف برای اینتر میلان بود اما انتظار میرفت که او خانواده‌اش را به لندن بیاورد بعد از اینکه آنان در طول اولین کمپینشان در زمان عهده داری مسئولیتش در تیم ملی در ایتالیا ماند.

کونته به زودی توافقش را با چلسی نهایی خواهد کرد و جایگاه او با ششمین پیروزی خانگی‌اش امن خواهد بود و چلسی اولین تیمی نیست که در این تابستان ستاره‌های خود را خواهد فروخت.

به عنوان یک نتیجه آبراموویچ هر رکورد پیشنهادات جهانی که از طرف رئال مادرید برای خرید بازی‌ساز بلژیکی ادن هازارد و دروازه بانش تیبو کورتوا را مطرح کرده بود را دفع کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز