خبرگزاری کار ایران

تشویق‌ کنایه‌آمیز داور کار دست سیمئونه داد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۶۵۶

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید به خاطر حرکتی که در جریان باخت خانگی 3 بر یک هفته گذشته تیمش برابر سویا انجام داد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا سه جلسه محروم شد.

به گزارش ایلنا، در آن بازی سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو به خاطر اینکه داور مسابقه تصمیمی به ضرر تیم میزبان گرفت به شیوه‌ای کنایه‌آمیز تشویق کرد که مجازات این کار طبق قوانین فوتبال اسپانیا سه جلسه محرومیت از نشستن روی نیمکت تیم است. سیمئونه زمانی شروع به تشویق خوان مارتینس مونوئرا کرد که به خاطر اعتراض‌های مکررش از سوی او اخراج و به سکوها فرستاد شد.

اتلتیکو مادرید با قبول شکست خانگی، در حالی که در بازی رفت در آندلس هم 2 بر یک به سویا باخته بود، در مجموع با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها باز ماند.

به این ترتیب سیمئونه سه بازی اول تیمش در فصل آینده جام حذفی اسپانیا را از دست خواهد داد اما محرومیت او شامل بازی‌های لالیگا نمی‌شود و به این ترتیب او فردا می‌تواند تیمش را برابر لاس‌پالماس هدایت کند. نکته جالب درباره محرومیت سیمئونه این است که او سال 2014 نیز دقیقاً به خاطر تشویق کنایه‌آمیز داور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا یک جلسه محروم شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز