خبرگزاری کار ایران

نبرد با رم، آخرین فرصت اتلتیکومادرید

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۳۳

اتلتیکومادرید که در چهار فصل اخیر لیگ قهرمانان دو بار تا فینال پیش رفته، این فصل هنوز بردی به دست نیاورده و اگر نتواند در بازی امشب رم را شکست دهد، وداع زودهنگامی با این جام خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، تیم دیگو سیمئونه در خانه به چلسی باخته، دو تساوی با اف کی قره باغ داشته و در ایتالیا به تساوی رسیده. حالا اتلتیکو در آستانه دیدار با رم اوزبیو دی‌فرانچسکو وضعیت مشخصی دارد و چاره ای جز پیروزی ندارد اگر بخواهد شانسی برای پنجمین حضور متوالی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان داشته باشد. در عین حال، تساوی با رئال مادرید در بازی شنبه شب، ششمین تساوی این تیم در لالیگای این فصل را رقم زد تا در کنار لوانته رکورددار مساوی باشند. سه تساوی در لیگ قهرمانان و یکی در جام حذفی مقابل الچه آمار نگران‌کننده ای برای سفید و قرمزپوشان ثبت کرده است.

مشکل گلزنی یکی از دردسرهای بزرگ اتلتیکو است. در این 10 تساوی فقط در بازی اول فصل برابر خیرونا توانستند دو گل بزنند، 4 بازی یک بر یک مساوی شد و پنج بازی نیز بدون گل به پایان رسید.

حتی با تساوی هم روی کاغذ شانس دارند اما پیروزی برایشان حیاتی است بخصوص با در نظر گرفتن اینکه بازی آخرشان در زمین چلسی است. در 9 بازی آخر این تیم در ورزشگاه جدیدش، واندامتروپولیتانو هفت تساوی به دست آمده و اتلتیکو نیاز دارد به این روند نامطلوب پایان بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز