خبرگزاری کار ایران

واکنش گریزمان به طلسم هشت هفته‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۲۶

آنتوان گریزمان هیچ پشیمانی بابت ماندن در اتلتیکومادرید ندارد با وجود شروع سختی که در این فصل داشته تا جایی که هواداران خودی او را هو کرده اند.

به گزارش ایلنا، شایعاتی درباره انتقال این مهاجم فرانسوی 26 ساله به منچستریونایتد در تابستان گذشته مطرح شده بود اما بعد از آنکه باشگاهش از سوی فیفا به دلیل تخلف در امضای قرارداد با بازیکنان زیر سن قانونی تا ژانویه 2018 محروم شد، قراردادش را تمدید کرد.

او بدترین آغاز را در این چهار سال بازی در اتلتیکو داشته؛ تیمش در لالیگا 10 امتیاز از بارسلونای صدرنشین عقب است و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار دارد که زودترین خروجشان از سال 2009 محسوب می‌شود. سرنوشت فینالیست سال‌های 2014 و 2016 لیگ قهرمانان برای صعود حتی از دست خودش خارج است.

گریزمان در مصاحبه با برنامه تلویزیونی تله فوت فرانسه گفت: «از ماندن پشیمان نیستم، انتخابم این بوده و همین کار را می‌کردم حتی اگر هفت بازی پشت سر هم می‌باختیم.»

او در ماه سپتامبر در چهار بازی سه گل زد اما هشت مسابقه است که پایش به گل باز نشده و در دو بازی آخر تیمش هنگامی که بازی بدون گل بوده، تعویض شده است. او در دیدار شنبه مقابل رئال مادرید به خاطر بازی بی‌جان هو شد ضمن اینکه هواداران از اظهارات او درباره اینکه دوست دارد یک روز در کنار کیلیان امباپه و نیمار در پاری‌سن‌ژرمن بازی کند، ناراحت بودند.

با وجود این مشکلات گریزمان در ژانویه جایی نمی‌رود: «با آمدن دیگو کاستا و ویتولو به دنبال این هستم که در بالاترین جایگاه ممکن فصل را به پایان برسانیم. من هیچ صحبتی با رییس باشگاه نداشته‌ام که معنی‌اش ابراز تمایل برای جدایی باشد. گاهی اوقات نتوانسته‌ام منظور خودم را درست منتقل کنم، من گفتم دوست دارم در کنار نیمار و امباپه بازی کنم اما معنای آن این نیست که می خواهم به پاری‌سن‌ژرمن بروم. از بازی‌هایم با تیم ملی فرانسه راضی‌ام اما از دو سه بازی در اتلتیکو رضایت دارم. باید پیشرفت کنم و به فرم ایده‌آل بازگردم. به خودم بستگی دارد، باید تمرین و تلاش کنم. بازی‌هایی بوده که حتی یک شوت در چارچوب نداشتم و این مشکل من است. باید سخت کار کنم تا تیم را به اوج برگردانم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز