خبرگزاری کار ایران

درخواست مدیر سابق لیورپول از کلوپ:

برو و مارکو وراتی را بخر، چون الماس را از دست دادی!

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۸۵

پس از فروش 160 میلیون پوندی فیلیپ کوتینیو به بارسلونا مدیر سابق باشگاه انگلیسی معتقد است مارکو وراتی باید جایگزین این بازیکن شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، کریستسن پورسلو از سران باشگاه لیورپول خواسته تا مارکو وراتی را به عنوان جایگزین فیلیپ کوتینو استخدام کنند. کوتینیو روز شنبه انگلیس را برای پیوستن به بارسلونا ترک کرد و در نهایت روز دوشنبه به عنوان خرید زمستانی کاتالان‌ها معرفی شد. هافبک برزیلی با 12 گل و 8 پاس گل در فصل جاری کمک زیادی به لیورپول در لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان کرد.

پورسلو به اسکای اسپورت گفت: برو و مارکو وراتی را از پاری سن ژرمن بخر! کدام تیم‌ها قهرمانی دوفصل اخیر لیگ انگلیس را به دست آوردند؟ چلسی و لسترسیتی. چه چیزی مشترک است؟ انگولو کانته. او لیورپول را بهتر کرده است؟ بدون شک. او یک بازیکن با کیفیت جهانی است و لیورپول باید هدف قوی داشته باشد. 

او ادامه داد: من خوب را نمی‌خواهم. من درخشان را می‌خواهم، چون آنها یک الماس را فروختند. خوب شما می‌شود چهارم، پنجم یا در نهایت ششم. 

لیورپول در حال حاضر با 44 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته و در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا با پورتو باید مصاف بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز