خبرگزاری کار ایران

پیام دلسوزانه کوتینیو خطاب به هواداران لیورپول

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۲۱

خرید جدید بارسلونا در پیامی احساسی با هواداران باشگاهی که پنج سال از دوران حرفه‌ای اش را در آن گذراند، خداحافظی و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، تلاش بارسلونا روز گذشته به ثمر نشست و فیلیپ کوتینیو با مبلغ 145 میلیون پوند به عنوان خرید جدید این تیم معرفی شد تا لیورپول ستاره‌ای را که در 201 بازی 54 گل به ثمر رسانده بود را از دست بدهد.

کوتینیو در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد که همیشه باشگاه لیورپول را در قلبش نگه می‌دارد و خاطرات این باشگاه را فراموش نمی‌کند.

لیورپول را ترک کردم چون بارسلونا رویای من بود. لیورپول رویایی بود که به همراه آن بسیار خوشحال شدم و پنج سال از زندگی‌ام را آنجا سپری کردم. دوران حرفه‌ای در زمین ادامه دارد و می‌خواهم بازی با بارسلونا را هم تجربه کنم. امیدوارم طرفداران درک کنند که انتخاب جدیدی برای تجربه کردن موقعیتی جدید در مورد کاهش اهمیت آنها برای من یا اهمیت باشگاه نیست. هیچوقت این را در قلبم فرو نمی‌برم. من آرزو می‌کنم یورگن کلوپ و تیم لیورپول هیچ چیزی به غیر از موفقیت و شادی تجربه نکنند. آنها شگفت انگیز هستند و در حال بهبود هستند. افراد زیادی هستند که می‌خواهم از آنها تشکر کنم، اما من نمی‌توانم همه را به صورت فردی نامگذاری کنم. دلم برای تمامی کارکنان باشگاه تنگ می‌شود. هر چیزی که من در اینجا به دست آوردم بدون آنها امکان پذیر نبود. در نهایت مهم ترین بخش باشگاه لیورپول، هوادارانش. هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی برای آنچه که در طی این زمان به من داده‌اید متشکر باشم. بدون توجه به جایی که من در جهان به سر می‌برم، برای بقیه عمرم، من همیشه لیورپول را در قلبم گرامی خواهم داشت. شما، باشگاه و شهری هستید که همیشه بخشی از من خواهید بود.

هرگز تنها قدم نخواهی زد.

فیلیپ

هافبک برزیلی روز دوشنبه با امضای قرارداد رسمی به عنوان خرید جدید بارسلونا معرفی شد اما به دلیل مصدومیت باید سه هفته از ترکیب دور باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز