خبرگزاری کار ایران

بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم

لطیفی: هیئت فوتبال کرج به دنبال پول است؛ قصد دارند اکسین را نابود کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۶۱۷

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز با اشاره به مشکلات باشگاه کرجی با هیئت فوتبال گفت: تمام هیات فوتبال های استان های دیگر ضمن کمک های مالی در کنار تیم هایشان هستند و تمام زمینه را برای حضور قدرتمند نماینده شان در مسابقات مهیا میکنند اما هیات فوتبال کرج فقط و فقط به دنبال پول است و با سهم خواهی سعی دارد سرمایه گذاران را از این استان فراری دهد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز پس از تساوی تیمش برابر گل  گهرسیرجان بیان داشت: خوشبختانه در تعطیلات نیم فصل توانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب نموده تا ضعف های خود را پوشش دهیم و 5 بازیکن نیز از جمع ما جدا شدند اما پیش از بازی با کارشکنی هیات فوتبال کرج نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و عملا با 8 یار کمتر پا به میدان گذاشتیم.

علی لطیفی با انتقاد شدید از مسئولین هیات فوتبال بیان داشت: پیش از بازی با فجرسپاسی شیراز رئیس هیات فوتبال با حواشی که برای ما ایجاد کرد باعث شد تا تیم وارد حاشیه شود اما بخوبی توانستیم از این چالش عبور کنیم، در بازی امروز نیز 2 ساعت قبل از بازی متوجه شدم نمی‌توانم از بازیکنان جدید استفاده کنم.

وی افزود: اکسین به هیات فوتبال بدهی دارد، مسئولین هیات فوتبال اعلام کرده بودند در صورت عدم پرداخت بدهی اجازه بازی به ما داده نمی شود. با رایزنی های صورت گرفته توانستیم 30 درصد از بدهی را پرداخت کنیم اما سوال من از مسئولین استان البرز این است که مگر اکسین متعلق به این استان و شهر نیست؟ چرا سایپا را از این شهر فراری دادند؟ متاسفانه در حالی که تمام هیات فوتبال های استان های دیگر ضمن کمک های مالی در کنار تیم هایشان هستند و تمام زمینه را برای حضور قدرتمند نماینده شان در مسابقات مهیا میکنند اما هیات فوتبال کرج فقط و فقط به دنبال پول است و با سهم خواهی سعی دارد سرمایه گذاران را از این استان فراری دهد.

او ادامه داد: شب قبل از بازی به مسئولان هیئت فوتبال گفتم که اگر نمی خواهید این بازی برگزار شود و می گویید بدهی ما باید تسویه شود مشکلی نیست، من ۵ بازیکن تاثیر گذارم را در اختیار ندارم و با بازیکنان امید پا به این مسابقه گذاشته ام، انتظار داشتم حداقل کار اداری این بازیکنان انجام شود تا فردا بدهی شما تسویه شود و بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

خروجی این بازیکنان را هم خودمان پرداخت کردیم تا کار انجام شود ولی متاسفانه آقایان کمر به نابودی ورزش استان و اکسین بسته اند و بیش تر دنبال باج خواهی هستند. اگر امروز مالک باشگاه وجهی را واریز کرد صرفا به خاطر احترام به مردم استان این کار را انجام داد، مالک باشگاه به قول معروف به شغال هم باج نمی دهد چه برسد به این آقایان اما این اتفاق افتاد و رو سیاهی این کار به قول معروف به زغال می ماند!

لطیفی اذعان داشت: جا دارد در ابتدا خدا قوت به دکتر طاهری پور مالک و نوید طاهری پور مدیر عامل باشگاه اکسین گفته و تشکر ویژه ای به دوستانی چون آقایان صادق حسنوند و حمید کریمی که در روزهای سخت ما را تنها نگذاشتند و باعث شدند دشمنان قسم خورده تیم اکسین البرز و فوتبال استان که در صدد نابودی تیم هستند به هدفشان نرسند، داشته باشم. دست تک تک این عزیزان را می بوسم. از اعضای هیئت مدیره باشگاه نیز سپاسگذارم که کمک کردند تا این دیدار برگزار شود.

سرمربی اکسین متذکر شد : من در ایران تنها هیئت فوتبالی را می شناسم که باعث نابودی فوتبال و ورزش استان شده اند، اینها کسانی هستند که تیم سایپا را با باج خواهی های خود از استان البرز فراری دادند، گرچه فرقی نمی کند که ۴ نفر از مسئولین هیئت فوتبال رفته اند و مسئولان جدیدی جایگزین آنها شده است و ساختار همان ساختار قدیمی است.

لطیفی گفت: حضور آقای مشایخ در هیات فوتبال غیر قانونی بوده است چراکه از اسفند سال گذشته که ایشان به عنوان سرپرست انتخاب شده است می بایست طی 6 ماه با برگزاری انتخابات رئیس هیات فوتبال انتخاب شود اما اینگونه نشده است و ایشان 4 ماه غیرقانونی سرپرست هیات هستند!

لطیفی در خصوص بازی نیز ابراز داشت: بدترین بازی را در طول فصل انجام دادیم، ما هرگز به این شکل بازی نکرده ایم. یک هفته است که روی بازیکنان جدید کار کرده ام اما در آخرین لحظه متوجه شدیم نمی توانیم از آنها استفاده کنیم، بازیکنانم غیرت و شرف دارند در این بازی با تمام وجود به میدان رفتند و توانستیم حداقل امتیاز را بدست آوریم. این مساوی از صد برد برای من بهتر است چراکه هیئت فوتبال به نابودی من و تیمم فکر می کند!

سرمربی اکسین در خصوص داوری نیز بیان داشت: داوری بازی برای هر دو تیم مشکل داشت و باعث شده بود تا دو تیم نسبت به قضاوت اعتراض داشته باشند ، من معتقدم این اشتباهات سهوی بوده و هیچگونه غرضی در آن نبوده است اما از کمیته داوران می خواهیم در ادامه از داوران با تجربه تری استفاده نمایند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز