خبرگزاری کار ایران

در خواست لطیفی برای حمایت کرجی‌ها از اکسین

لطیفی: یقین دارم که اکسین به لیگ برتر صعود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۵۸

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز از مردم استان به خصوص شهر کرج خواست تا با حضور در ورزشگاه از این تیم حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، علی لطیفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال اکسین البرز گفت: علی رغم اینکه اکسین دیر بسته شد اما خوشبختانه از ابتدای فصل با تلاش بچه‌ها و حمایت مسئولان تیم روند رو به رشدی داشته است. اگر باخت به شهرداری تبریز را  با شکستی که در مقابل مس کرمان قیاس بکنیم متوجه تفاوت در این دو باخت می‌شویم زیرا  جلو مس کرمان یک فوتبال فوق العاده انجام دادیم، به تیم حریف فرصت زیادی ندادیم و البته فرصت‌های خودمان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که ما هم در ساختار دفاعی و هم در فاز حمله روند رو به رشدی داشته‌ایم، در حال حاضر اکسین شوتزن‌ترین تیم لیگ است.

سرمربی اکسین البرز با بیان اینکه هنوز فرصت پیشرفت برای شاگردانش وجود دارد، گفت: توقع من از تیم اکسین بالاست و برای تبدیل شدن به بهترین تیم فوتبال ایران نیاز به تلاش داریم.

لطیفی در خصوص بازی امروز برابر مس رفسنجان عنوان کرد: بازی با مس رفسنجان برای ما بسیار حائز اهمیت است چون برد در این بازی شرایط جدول را کاملا به سود ما تغییر خواهد داد. ما تمام بازی‌های اخیر خود را مقابل شش تیم بالای جدول انجام داده‌ایم، اگرچه تیم آسان در لیگ یک وجود ندارد اما ادامه بازی‌ها می‌تواند به نفع ما باشد. تنها چیزی که می‌تواند ما را اذیت کند آسیب دیدگی‌های بازیکنان است که امیداوریم رخ ندهد.

لطیفی با بیان اینکه سه امتیاز بازی با مس رفسنجان ما را جز سه تیم اول جدول قرار خواهد داد اضافه کرد: اگر بتوانیم با لطف خدا و تلاش بازیکنان و حمایت مدیریت چهار بازی پیش رو تا جام حذفی را  پی در پی ببریم می‌توانم با اطمیان بگویم که مدعی اصلی صعود خواهیم شد.

وی در خصوص محرمان و مصدومان بازی مقابل مس رفسنجان اعلام کرد: محروم نداریم، اما جزئی سجاد بیرانوند مصدومیتی جزئی دارد که به بازی می رسد و مشکلی ندارد ولی مجید خمیسی و سجاد بیرانوند را در اختیار نداریم، بچه‌ها هم انگیزه زیادی دارند.

وی در خصوص حمایت مسئولان از تیم اکسین نیز تصریح کرد: تا به امروز مدیرعامل، مالک و هیئت مدیره ما را حمایت کردند، به دنبال این هستیم که از حمایت استاندار البرز نیز برخوردار شویم.

لطیفی در پایان با بیان اینکه کارشناسان اعتقاد دارند اکسین شانس اول صعود است بر لزوم حمایت مردم از این تیم تاکید و اعلام کرد: این تیم به کرج تعلق دارد. خواهش من این است که مثل استان‌های دیگر مردم بیایند و این تیم را حمایت کنند زیرا البرز نیاز دارد که در سطح لیگ برتر  تیم داشته باشد، من یقین دارم که با اکسین به لیگ برتر صعود و مردم کرج صاحب یک تیم خوب می‌شوند برای این نیاز است که مردم در ورزشگاه  از ما حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز