خبرگزاری کار ایران

با این برد شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم

علی لطیفی: تماشاگران نساجی باعث خوشبختی پاشازاده هستند/ از لحاظ هزینه ته جدولی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۸۴

سرمربی اکسین از پیروزی تیمش مقابل نساجی می‌گوید.

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برد تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: برد مهمی برای ما بود چرا که این یک بازی 6 امتیازی محسوب می‌شد و به بهبود شرایط جدولی ما کمک ‌می‌کرد و دوم اینکه توانستیم شخصیت تیمی‌مان را کاملاً نشان بدهیم.

وی افزود: از ابتدای فصل به جز دو بازی بقیه بازی‌های ما مقابل تیم‌های مدعی بوده است و فراموش نکنیم تیم بنده 10 روز مانده به شروع مسابقات کارش را شروع کرد و سایر حریفان از لحاظ کارهای پیش فصل و بدنسازی و تاکتیکی جلو بودند. خوشبختانه توانستیم غیرت بچه‌ها و تلاش کادرفنی خودمان را نشان بدهیم. متاسفانه در فصل جاری شرایط به گونه‌ای بود که نسبت 1-2 سال گذشته هزینه ما به یک سوم کاهش پیدا کرد، یعنی به لحاظ هزینه‌ای نسبت به تیم‌هایی مثل نساجی، بادران، گل‌گهر و.. ته جدول قرار داریم.

سرمربی اکسین در مورد شانس تیمش برای صعود به لیگ برتر گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم تا به چیزی که حقش را داریم برسیم و باقی مسائل را به خدا می‌سپاریم.

لطیفی در پایان با تقدیر از تماشاگران نساجی در دیدار روز گذشته گفت: به احترام تماشاگران نساجی به سمت آنها رفتم و باید به احترام این هواداران کلاه از سر برداریم. آنها صدها کیلومتر  می‌آیند برای حمایت از نساجی مازندران و هر مربی که چنین تماشاگرانی داشته باشد باید احساس خوشبختی کند. خوشبختانه امسال امکانات و هزینه خوبی در اختیار این تیم قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز