خبرگزاری کار ایران

از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم؛

لطیفی: حداقل باید سه گل به صبا می‌زدیم/ افاضلی به زمان نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۲۸

سرمربی اکسین البرز معتقد است هومن افاضلی به زمان و صبر هواداران قمی نیازمند است تا بتواند به نتیجه خوب دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز پس از بازی تیمش مقابل صبای قم که با پیروزی همراه شد، اظهار داشت: بازی زیبایی بود، در این دیدار بیش از ١٥ موقعیت صدرصد گلزنی داشتیم؛ اما با بی دقتی یکی پس از دیگری هدر رفت که ناشی از تساوی در سه دیدار قبل بود و فشار زیادی برای پیروزی روی بازیکنان بود.

علی لطیفی ادامه داد: از نتیجه بازی راضی هستم؛ اما از عملکرد بازیکنان راضی نیستم، چراکه اگر با دقت عمل بیشتر می توانستیم بیش از ٣ گل به حریف می زدیم. ناراحتی و عصبانیت من برای این بود که پتانسیل اکسین فراتر از این بوده، از بازیکنان توقع بیشتری دارم؛ اما به دلیل شرف و تعصبشان که در طول بازی مردانه جنگیدند آنها را تحسین می کنم.

وی در خصوص داوری افزود: داوران این دیدار برای ما در بازی با برق در شیراز هم سوت زده بودند، با اینکه آن بازی با شکست ما همراه بود؛ اما گفتم که یکی از بهترین داوری های فصل را انجام دادند، در این بازی هم عملکرد خوبی داشتند و گل ما و صبا مردود شد که فکر می‌کنم تصمیم شان درست بود. امیدواریم کمیته داوران از چنین داوران سالم و باشرفی در سایر بازی ها استفاده کند تا حقی از تیمی گرفته نشود.

علی لطیفی در پایان در خصوص تیم حریف نیز بیان داشت: صبا بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت، هومن افاضلی یکی از مربیان با دانش فوتبال ماست؛ اما برخی افراد سودجو امروز علیه او شعار دادند. صبا همانند اکسین در دقیقه نود بسته شده است و افاضلی نیز با دست خالی جلوی حریفان ظاهر می شود، امیدوارم هواداران واقعی این تیم با صبر و حوصله بیشتر شاهد روزهای خوب صبا با وی باشند چون افاضلی به زمان نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز