خبرگزاری کار ایران

آلوز: ژسوس مانند رونالدو است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۷۷۰

دنی آلوز گفته که گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی به اندازه رونالدو نازاریو خوب است.

به گزارش ایلنا، این مدافع کناری گفته ژسوس 20ساله همان اراده‌ای را دارد که رونالدو، همبازی سابق او در تیم ملی برزیل داشت. رونالدو را به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ می‌شناسند. آلوز پنج سال با او در برزیل همبازی بود تا اینکه این بازیکن در سال 2011 از فوتبال ملی کناره‌گیری کرد.

ژسوس در 16 بازی برای منچسترسیتی در این فصل 9 گل زده و اغلب باعث شده سرخیو آگوئرو از ترکیب اصلی دور بماند. آلوز می‌گوید: «او دارد کاری را انجام می‌دهد که عاشقش است. وقتی گفتم او رونالدو جدید است اصلا شوخی نمی‌کردم. آنها انگیزه یکسانی دارند. او همین حالا هم بازیکنی عالی است و حتی بهتر از این هم خواهد شد.»

رونالدو تنها 21 سال داشت که ستاره جام جهانی 1998 شد و به‌عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد. ژسوس هم پیش از جام جهانی 2018، به 21سالگی می‌رسد و یکی از بخت‌های اصلی کسب کفش طلا است.

تیته، مربی برزیل گفته باید مربیان پالمیراس، تیم سابق ژسوس را ستود. سیتی او را 17 ماه پیش به قیمت 27 میلیون پوند از پالمیراس خرید و اکنون قیمت او بسیار بیشتر از این شده است.

تیته می‌گوید: «سیتی تیمی است که او را خرید و باید از پالمیراس و مربیانش بسیار راضی باشد که این بازیکن را تا چنین سطحی پرورش داده‌اند. من گفته‌ام که او ظرفیت ذهنی بالایی دارد و مهارت‌هایش هم زیاد است. او برای جا افتادن در سیتی به زمان زیادی نیاز نداشت و دارد نشان می‌دهد سطح خیلی خوبی دارد. گابریل به فضاها حمله می‌کند و به تیم عمق می‌دهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز