خبرگزاری کار ایران

پس از قهرمانی جهان همراه ژرمن ها؛

کلوزه از تیم ملی فوتبال آلمان خداحافظی کرد / بهترین گلزن جام جهانی کفش ها را آویخت

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۴۶

کلوزه در جام جهانی ۲۰۱۴ علاوه بر کسب یک افتخار تیمی بزرگ، توانست نام خود را در تاریخ رقابت‌های جام جهانی به عنوان برترین گلزن این تورنمنت ثبت کرده و رکورد بیشترین گل زده را بشکند.

مهاجم کهنه‌کار ژرمن‌ها به دوران بازیگری خود در تیم ملی فوتبال آلمان با قهرمانی جهان پایان داد.

به گزارش ایلنا، میروسلاو کلوزه یک ماه پس از کسب بزرگترین افتخار دنیای فوتبال، و فتح جام جهانی ۲۰۱۴ به همراه ژرمن‌ها، تصمیم گرفت به دوران بازیگری خود در رده ملی پایان دهد.

کلوزه در حالی ژرمن‌ها را ترک می‌کند که در جام جهانی ۲۰۱۴ علاوه بر کسب یک افتخار تیمی بزرگ، توانست نام خود را در تاریخ رقابت‌های جام جهانی به عنوان برترین گلزن این تورنمنت ثبت کرده و رکورد بیشترین گل زده را بشکند. کلوزه با دو گلی که در برزیل زد، ‌مجموع گل‌های زده‌ خود در چهار دوره حضورش در جام جهانی را به عدد ۱۶ رساند و رکورد ۱۵ گله رونالدوی برزیلی را شکست.

مهاجم ۳۶ ساله تیم فوتبال لاتزیو که از اولین حضورش در ترکیب ژرمن‌ها در سال ۲۰۰۱ تاکنون ۱۳۷ بازی ملی انجام داده، ‌ ۷۱ گل با پیراهن تیم ملی آلمان به ثمر رسانده است. او علاوه بر قهرمانی ماه گذشته در جام جهانی ۲۰۱۴، به همراه ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۰۲ نایب قهرمان و در جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ به عنوان سومی رسید.

پیش از این فیلپ لام از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز