خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم ملی فوتسال در غرفه ایلنا:

به تمام آرزوهایم در این جام جهانی رسیدم/دیدار برزیل بار روانی بالایی داشت

کاپیتان پیشین تیم ملی می‌گوید: تمام آرزوهایی که داشتم در جام جهانی کلمبیا رخ داد.

محمد کشاورز، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا در خصوص توقعاتی که از تیم ملی فوتسال هست، گفت: توقعات از تیم ملی فوتسال کشور بالا بود. خصوصا بعد از اینکه در جام جهانی به مقام سومی رسیدیم این توقعات افزایش یافت. توقعات مردم، حمایت بیشتری را از مسئولان می‌طلبد. امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم بیش از پیش، مردم را خوشحال کنیم. ما قابلیت این را داریم که در فینال جام جهانی بازی کنیم. 

وی درباره اینکه گفته می‌شود محمد کشاورز بار روانی زیادی را از دوش تیم ملی برمی‌دارد گفت: آقای شمس به من لطف داشته و این بحث را مطرح کرده است. او همیشه استاد من بوده و هست. در جام جهانی هم تمام تلاش ما این بود که مردم را خوشحال کنیم که انگار موفق شدیم و مردم عملکرد ما را دوست داشتند. در خصوص بازی با برزیل و آن پنالتی‌هایی که به یاد ماندنی شدند، تمام تمرکزم را روی این گذاشتم که فشار روانی روی ذهن بچه ها نباشد. چون واقعا بار روانی بالایی داشت. 

وی درخصوص خداحافظی از فوتسال گفت: همیشه دوست داشتم در شرایطی از فوتسال بروم که در اوج باشم و شرایط خوبی داشته باشم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. تمام آروزهایی هم که داشتم در این جام جهانی رخ داد. هم سکوی جام جهانی را دیدم هم برزیل را بردیم و... که لطف خدا بود. 

وی در پایان درباره وضعیت مصدومیتش گفت: من فعلا تا سه هفته دیگر مصدومم. بعد از آن می‌توانم برای تیم باشگاهم بازی کنم. 

کد خبر : ۴۲۷۵۳۹