خبرگزاری کار ایران

مسکن مهر از خانه‌های گلی مقاومتش کمتر است

بختیار رحمانی: چند نفر از نزدیکانم جان باختند، تعدادی هم زیر آوار مانده‌اند/ نمی‌توانم با خانه ارتباط برقرار کنم/ از مردم می‌خواهم فقط دعا کنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۱۶۶

هافبک پیکان که اصلیتش به منطقه پل ذهاب برمی‌گردد تعدادی از نزدیکانش را از دست داده‌ است و مشکل برقراری ارتباط با محل سکونت اقوامش را داشته و از مردم تقاضای دعا دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، زلزله غرب ایران که باعث صدمات جانی و مالی زیادی به هموطنان ساکن در این منطقه از کشورمان شده است، جامعه فوتبال را هم داغدار کرده است. یکی از بازیکنانی که اصلیتی کرمانشاهی دارد و اقوام و بستگانش در این زلزله آسیب دیده‌اند، بختیار رحمانی، هافبک پیکان است که به دلیل حادثه ایجاد شده اوضاع روحی خوبی ندارد ولی چندکلامی با خبرنگار ایلنا گفت‌وگو کرد.

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حادثه زلزله و آسیبی که به بستگانش وارد شده است اظهار داشت: حادثه تلخی رخ داده است و بسیاری از اقوام و نزدیکان من آسیب دیده و زیر آوار مانده‌اند. چند نفر از بستگان نزدیک من فوت شده‌اند و بسیاری زیر آوار مانده‌اند. اهالی منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کردیم و دوستان و آشنایان آسیب‌دیده‌اند و اوضاع خوبی در آنجا وجود ندارد و اتفاق خیلی تلخی است. از مردم ایران می‌خواهم برای زیر آوارمانده‌ها و کسانی که در بیمارستان بستری هستند دعا کنند.

وی در ادامه گفت: خیلی دوست داشتم به آنجا بروم ولی امکانش تا این لحظه فراهم نشده است. متاسفانه امکان برقراری تماس هم نیست و وقتی تماس می‌گیرند سریع قطع می‌شود. از شرایط خانواده‌ام بی‌اطلاعم و نمی‌دانم وضعیت سلامتی و خورد و خوراکشان به چه صورت است و من هم مثل بقیه از رسانه‌ها اخبار را دنبال می‌کنم و خیلی نگرانم.

هافبک پیکان در ادامه عنوان کرد: نیروهای امدادرسانی و مسئولان منطقه تلاش زیادی از شب گذشته تا الان برای امداد رسانی و رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان انجام دادند که جای تشکر دارد. در حال حاضر بیش از 4000 نفر زخمی در آن منطقه خون زیادی از دست داده‌اند و نیاز به خون دارند و از مردم ایران مخصوصاً کسانی که گروه خونی O- دارند به مراکز اهدای خون بروند و به هموطنانشان کمک کنند.

بختیار رحمانی در مورد پیام تسلیت شخصیت‌های فوتبالی برای زلزله اظهار داشت: از همه آنها ممنونم و تعدادی از این پیام‌ها به دست من رسید. از صبح مرتباً گوشی من در حال زنگ خوردن است و دوستان و عزیزان نگران من بودند که تشکر می‌کنم.

وی در مورد انتقادش از ساختمان‌های مسکن مهر گفت: من تصاویری دیدم که واقعاً دردناک بود. از خانه‌های مسکن مهر فقط پایه‌هایش مانده است ولی ساختمان‌های دیگر سالم هستند و همین موضوع صدمه جانی و مالی زیادی به عزیزان ما زده است. نمی‌دانم این خانه‌ها را چطور ساخته‌اند و از خانه‌های گلی هم مقاومت کمتری دارد. نمی‌دانم چه بگویم و فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند. خیلی از افراد هنوز پیدا نشده‌اند و زیر آوار مانده‌اند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز