خبرگزاری کار ایران

نماینده سرپل ذهاب در گفت‌وگو با ایلنا:

میزان خسارات بسیار زیاد است/ تا این لحظه آمار دقیقی از تلفات وجود ندارد/ لیست اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۱۵۱

نماینده مردم سر پل ذهاب درباره آخرین وضعیت این منطقه پس از زلزله شب گذشته گفت: میزان خسارات وارده بسیار زیاد و زیرساخت‌های این شهر از بین رفته است.

فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایلنا، درباره آخرین وضعیت منطقه زلزله‌دیده سر پل ذهاب با بیان اینکه شرایط بدی وجود دارد، گفت: میزان خسارات وارده بسیار سنگین است و زیرساخت‌ها به طور کامل از بین رفته، آب و برق قطع شده و هنوز آوار بر روی مردم وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: زحمات زیادی از ابتدای وقوع حادثه تا این لحظه از سوی نهادها و ارگان‌ها کشیده شده، مجروحین شهری به مناطقی که به آنها رسیدگی شود، اعزام شده‌اند.  

نماینده مردم سرپل ذهاب درباره اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم این منطقه گفت: چادر، آب آشامیدنی، وسایل گرمایشی، غذا و مخصوصا شیرخشک و امکانات برای نوزادان و خردسالان از جمله مایحتاجی است که مردم آسیب دیده نیاز دارند.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه نهادهایی به این مناطق اعزام شده‌اند، گفت: کمک‌های بسیار خوبی از سوی ارگان‌ها و نهادها شده است، اورژانس کشور سنگ‌تمام گذاشته نیروهای هلال‌احمر مشغول کار هستند و مدیران اجرایی در حال انجام وظیفه هستند.

تجری ادامه داد: وزیر بهداشت و کشور هر دو در منطقه حضور دارند و ما منتظر هستیم که میزان خسارات مشخص شود، تا این لحظه آمار دقیقی از تلفات وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز