خبرگزاری کار ایران

او از ابتدا به دنبال گروه بازی و تیم بازی بوده است

عاشری: نمی دانیم باید به کجا شکایت کنیم/ کارهای داوری از بیخ و بن اشتباه است!

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۴۳۹

مربی پیشین تیم ملی گفت: واقعا نمی دانیم شکایتمان را به کجا ببریم، کارهای داوری بوکس را از ریشه نابود می کند.

محمد عاشری در مورد تغیر و تحولات صورت گرفته در راس کادر فنی تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا عنوان کرد: دو سال پیش سرمربی تیم جوانان بودم و بعد هم به عنوان مربی در خدمت تیم بزرگسالان بودم. در این مدت عضو کمیته فنی فدراسیون هم بودم اما متاسفانه بصورت ناگهانی متوجه شدم اساسا کادر فنی بدون تشکیل کمیته تغییر کرده است و اصلا اطلاعی هم به اعضاء نداده اند.

وی ادامه داد: آیا وظیفه سرپرست انجام تغییرات در بخش های مختلف است یا اینکه مجمع را بصورت عادلانه برگزار کند؟! ظاهرا داوری تنها برای لطمه زدن به بوکس آمده است. از ابتدا مقابل مربیان جبهه گرفت و به دنبال گروه و تیم جمع کردن بوده و هست. در این شرایط واقعا تنها بوکس است که آسیب می خورد و متاسفانه هیچ کسی به این موضوع توجه ندارد.

مربی پیشین تیم ملی گفت: نمی دانیم شکایت مان را کجا باید ببریم. او به چه حقی و با استناد به کدام قانون دست به تغییرات می زند یا چه کسی این اجازه را به او داده است؟! بوکس به خوبی کار خودش را انجام می داد تا اینکه پای این سرپرست به فدراسیون باز شد. تصمیمات او از بیخ و بن اشتباه است.

او تصریح کرد: امیدوارم انتخابات هر چه زودتر برگزار شود و فردی سکان هدایت این رشته را بر عهده بگیرد که واقعا بوکسی باشد و از مشکلات این رشته باخبر باشد. هر چند هنوز هم معتقدم روح الله حسینی که خود از قهرمانان این رشته بوده تنها راه نجات برای فدراسیون محسوب می شود.

گفت وگو: سید ایمان میری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز