خبرگزاری کار ایران

ناداوری نبود، کره مدال نمی‌گرفت؛

احدی: انگار مربیان جزو کاروان‌ایران نبودند / بود و نبود مربیان اهمیتی برای مسئولان ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۰۰

ما از نظر مدالی پیشرفت خوبی داشتیم و در مجموع، عملکرد تیم کشورمان نسبت به دوره قبل بازی‌های آسیایی، بهتر بود.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: اگر به خاطر شرایط میزبانی نبود، کره‌ای‌ها یک مدال هم کسب نمی‌کردند.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد نتایج بوکسورهای کشورمان در بازی‌های آسیایی، تصریح کرد: بچه‌ها خیلی خوب کار کردند. ما از نظر مدالی پیشرفت خوبی داشتیم و در مجموع، عملکرد تیم کشورمان نسبت به دوره قبل بازی‌های آسیایی، بهتر بود.

وی با اشاره به مشکلات داوری در رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی، افزود: داوری‌ها در چند روز اول مسابقات خیلی بد بود و اعتراض بسیاری از تیم‌ها را به دنبال داشت، اما در ادامه، وضعیت قضاوت‌ها بهتر شد.

سرمربی تیم ملی بوکس با بیان اینکه داوری‌ها به سود کره‌ای‌ها و قزاق‌ها بود، ادامه داد: داوران به سود بوکسورهای کره‌ای و قزاق قضاوت می‌کردند. به هرحال، با توجه به میزبانی کشوره کره، این امر طبیعی بود، ضمن اینکه دبیر فدراسیون‌آسیایی بوکس نیز اهل قزاقستان است. اگر این مسائل نبود، کره یک مدال هم نمی‌گرفت.

احدی در پایان در مورد عدم حمایت مسئولان ورزش از مربیان کشورمان به خصوص مربیان رشته‌های موفق در بازی‌های آسیایی، گفت: در همان دهکده بازی‌ها هم مربیان از مسئولان گله داشتند. انگار مربیان جزو کاروان ایران نبودند. حتی برخی اوقات احساس می‌کردیم بود و نبود ما برای مسئولان ورزش‌اهمیتی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز