خبرگزاری کار ایران

به ملی‌پوشان تا بعد از عید استراحت دادیم؛

احدی: لغو اعزام‌ها روحیه بوکسورها را پایین می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۹۶

تیم ملی بوکس کشورمان قرار بود روز چهارشنبه راهی جمهوری آذربایجان شود که به دلیل مشکلات ویزا، این سفر انجام نشد تا به این ترتیب یکی دیگر از اعزام‌های برون مرزی بوکس ایران لغو شود.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: لغو اعزام‌های برون مرزی هم از نظر جسمی و هم به لحاظ روحی، روی ملی‌پوشان تاثیر منفی دارد و این مشکلی بزرگ در راه آماده‌سازی تیم ملی تا پیش از بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بوکس کشورمان قرار بود روز چهارشنبه راهی جمهوری آذربایجان شود که به دلیل مشکلات ویزا، این سفر انجام نشد تا به این ترتیب یکی دیگر از اعزام‌های برون مرزی بوکس ایران لغو شود.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص اظهار داشت: لغو اعزام‌ها باعثمی‌شود بچه‌ها به شرایط آماده‌سازی مطلوب نرسند، اما تضعیف روحیه ملی‌پوشان حتی از تاثیرات منفی بر روی جسم آنها نیز بیشتر است.

وی در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: تمرینات را فعلا تعطیل کرده‌ایم تا پس از تعطیلات عید نوروز که مجددا اردوها تشکیل خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به بلاتکلیفی در فدراسیون بوکس یادآور شد: این وضعیت برای تیم ملی هم خوب نیست. امیدوارم حاج آقا ناطق همچنان در مسند ریاست فدراسیون باقی بماند چراکه وی واقعا برای بوکس ایران زحمات فراوانی متحمل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز