خبرگزاری کار ایران

مربی بوکسور المپیکی ایران توضیح داد؛

روزبهانی قهر نکرده و هیچ حاشیه‌ای ندارد

احدی می‌گوید متاسفانه استراحت روزبهانی در رسانه‌ها به عنوان قهر کردن او از اردو منعکس شد.

اکبر احدی، مربی  بوکسور المپیکی ایران با اشاره به وضعیت مطلوب احسان روزبهانی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تمرینات در کمتر از هشتاد روز مانده به آغاز رقابت‌های المپیک ریو به خوبی دنبال می‌شود و روزبهانی هم شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و از هر نظر برای شروع مسابقات المپیک آماده است.

او ادامه می‌دهد: ما درخواست چند مسابقه برون مرزی را برای آمادگی بیشتر و رسیدن به شرایط ایده‌‌آل داده‌ایم و منتظریم تا هماهنگی‌ها لازم انجام گیرد. در صورت عدم حضور روزبهانی در اردوهای برون مرزی تصمیم داریم تا چند بوکسور سطح بالا را به ایران دعوت کنیم و روزبهانی به صورت فشرده چند دیدار در قالب بوکس آماتور انجام دهد. روزبهانی برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه و دیدن بازی حریفان خود همراه تیم ملی به آذربایجان خواهد رفت ولی بازی نمی‌کند و تنها برای برگزاری اردو و آنالیز حریفان به باکو می‌رود.

مربی بوکسور المپیکی ایران در خصوص حاشیه‌هایی که از احسان روزبهانی در رسانه‌ها منعکس شده است می‌گوید: همه چیز در بهترین شرایط پیش می‌رود. احسان روزبهانی بعد از برگزاری تمرینات متوالی یک هفته استراحت کرد. متاسفانه بسیاری این استراحت را مبنی بر قهر کردن روزبهانی از اردو تشخیص دادند و شایعاتی را در رسانه‌ها پخش کردند. او هیچ مشکلی ندارد و همواره در تلاش است تا با آمادگی بیشتر در المپیک ریو روی رینگ برود.

 

کد خبر : ۳۷۵۲۲۲