خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر والیبال؛

سومین برد شهرداری ارومیه/ شمس در ورامین شگفتی‌ساز شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۰۶

تیم والیبال شهرداری ارومیه در پنجمین دیدار خود در لیگ برتر موفق به کسب سومین برد خود شد تا وضعیت خود را در جدول این رقابت ها بهبود بخشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار پیگیری شد.

در چهارمین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال تیم های خاتم اردکان و شهرداری ارومیه در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله سه بر یک میزبان خود را شکست دادند.

تیم میزبان در ست دوم این مسابقه 25 بر 20 به پیروزی رسید، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 22 و 25 بر 22 مغلوب ارومیه شد.

محمد شاهمیری، میثم پارسه و شهباز صدری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که 104 دقیقه طول کشید و دو هزار تماشاگر داشت، بر عهده داشتند.

این مسابقه سه کارت زرد و قرمز به همراه داشت که بهمن جهاندیده از تیم خاتم اردکان کارت زرد دریافت کرد و علیرضا بهبودی از تیم شهرداری ارومیه نیز دومین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد. همچنین حمید پیرمحمد کمک مربی تیم شهرداری ارومیه از شاهمیری کارت قرمز گرفت.

تیم میزبان این مسابقه را با ترکیب محمدحسن صنوبر، محمد رضی پور، سعید شیرود، حسین امیری، علیرضا جلالی و رشید یوسفی آغاز کرد و در تیم شهرداری ارومیه نیز در ابتدای این مسابقه حامد رضایی، جواد محمدی نژاد، بهرام فرید، امیر خداپرستی، علیرضا بهبودی و سید امین علوی به میدان رفتند.

سالن هفت مهر کاشان میزبان پنجمین دیدار هفته پنجم لیگ برتر والیبال بود که تیم رعد پدافند کاشان پذیرای تیم کاله مازندران بود.

این مسابقه نیز سه بر یک به سود کاله مازندران به پایان رسید تا شاگردان بهروز عطایی به دومین برد خود در این رقابت ها دست یابند و 6 امتیازی شوند.

تیم رعد پدافند که تا کنون بردی در این رقابت ها کسب نکرده است، در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 فاتح میدان شد، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 12 مغلوب کاله شد.

قادر صادقی، مرتضی علایی و محمد حسین شفقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

این مسابقه یک ساعت و 53 دقیقه طول کشید و 300 تماشاگر داشت. طیب عینی بازیکن تیم رعد پدافند و ابوالفضل قلی پور بازیکن کاله مازندران کارت زرد از داور اول مسابقه دریافت کردند.

تیم رعد پدافند این مسابقه را با ترکیب علی نودوزپور، علی اصغر مجرد، محمود رسولی، طیب عینی، جواد حسین آبادی و محمد جواد حیدری شروع کرد.

تیم کاله مازندران نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب رسول آقچلی، ولی علیپور، رضا عابدینی، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار و جواد کریمی استفاده کرد.

در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر والیبال تیم شمس با شکست سه بر دو شهرداری ورامین شگفتی ساز شد تا شاگردان محمد وکیلی از این دیدار سخت دو امتیاز کسب کنند.

شهرداری ورامین در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 16 و 25 بر 23 به پیروزی رسید اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 18 و 16 بر 14 مغلوب شمس شد.

شمس با کسب دومین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال 6 امتیازی شد و امتیازهای شهرداری ورامین نیز با دو برد قبلی به هشت رسید.

داود نافعی و محمدرضا آقایی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و مسعود یزدان پناه نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. این مسابقه 138 دقیقه طول کشید و 500 نفر تماشاگر در سالن شهید گل عباسی ورامین داشت.

رسول نجفی، مسعود غلامی، رحمان داوودی، آندره، محمد محمد کاظم و آرمین تشکری بازیکنان شروع کننده تیم شهرداری ورامین در این مسابقه بودند.

محمد وکیلی نیز از مهرداد شیبانی، بهنام ابراهیمی، امیرحسین توخته، امیر فلاحت خواه، مرتضی شریفی و صابر کاظمی در ابتدای این مسابقه برای تیم شمس استفاده کرد.

هفته ششم لیگ برتر والیبال روز سه شنبه 16 آبان ماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز