خبرگزاری کار ایران

پایان لیگ‌برتر جودو؛

پاس قوامین بدون شکست قهرمان شد/نایب‌قهرمانی خراسانی‌های شمالی

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۴۴

تیم پاس قوامین موفق شد بدون شکست به عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاههای کشور دست یابد.

به گزارش ایلنا، هفته پایانی لیگ برتر جودو(جام ولایت) یادواره شهید عباس عبدالهی با قهرمانی تیم پاس قوامین به پایان رسید.

قوامینی‌ها که از بازیکنان خوبی همچون ناصر ناصری‌پور، سعید ملایی، وحید بنا، وحید نوری، مصطفی آهن‌فروش و طیب طالبی در لیگ امسال بهره می‌بردند موفق شدند با هدایت جعفرعلی قادری بدون شکست و با 42 امتیاز سکوی نخست لیگ یازدهم را به نام خود ثبت کنند.

موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان‌شمالی هم که در مسابقات امسال دو بازیکن خارجی قدرتمند را جذب کرده بود و در ترکیب خود امیر قاسمی‌نژاد، الیاس علی‌اکبری، امیرحسین خادمیان، محمد محمدی بریمانلو، حمید قلی‌حسنقه، مصطفی دلیریان، خسرو رحیمی، مجتبی باغچقی و محمد جوانی را جای داده بود، توانست عنوان نایب قهرمانی سال گذشته خود را با 36 امتیاز، حفظ کند.

نماینده خراسان‌شمالی در حساس‌ترین مسابقه هفته‌پایانی مقابل پاس‌قوامین نتیجه را 5بر یک واگذار کرد، محمدرضا صدیقی، وحید نوری، وحید بنا، طیب طالبی و سعید ملایی بردهای قوامین را به دست آوردند.  تنها برد میزان را محمد بریمانلو مقابل ناصر ناصری پور رقم زد که موفق شد در 55 ثانیه حریف خود را ایپون کند. در این مسابقه امیر قاسمی‌نژاد به میدان نرفت.

تیم ثامن‌الحجج خراسان‌رضوی، با ترکیب بازیکنان ملی‌پوش خود همچون جواد محجوب، محمد جمالی، احسان بهرامیان، شاهین آزمون، سید علی اصغر موسوی، مهدی فیضی و محمد نیک سرشت  30امتیاز در سکوی سوم ایستاد.

تیم رستوران شب‌های گلوبندک در لیگ امسال بازیکنان جوانی را به خدمت گرفت که تلاش آنها در مقابل بزرگسالان تماشایی بود، آنها موفق شدند با 21 امتیاز به مقام چهارم جدول رده‌بندی راه یابند که این نوید آینده درخشانی برای جودوی کشورمان است. تیم نفت مسجد سلیمان و پالایش گاز ایلام هم با امتیاز یکسان 13 و تفاضل کمتر در رده های پنجم و ششم جای گرفتند.

دو تیم هیئت جودوی قزوین و هیئت جودو نوشهر هم بعداز غیبت در دو هفته پایانی رقابتها در رده های انتهایی جدول قرار دارند. 

اخبار

هفته پنجم و پایانی رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، یادواره شهید عباس عبداللهی با حضور 4 تیم راه یافته به مرحله نهایی برگزار شد و در نهایت تیم قرارگاه پدافند هوایی در ادامه سریال شکست ناپذیری خود با پیروزی مقابل شهرداری ساوه موفق شد، کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد. شهرداری ساوه با قبول این شکست نایب قهرمان شد

دیدار رده‌بندی نیز بین دو تیم شهرداری ساوه و باشگاه علی حیدر برگزار شد و باشگاه علی حیدر با شکست حریف خود در سکوی سوم جدول رده بندی جای گرفت.

مرحله مقدماتی لیگ دسته یک در دو گروه و طی چهار هفته برگزار شد و در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی راه یافتند  .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز