خبرگزاری کار ایران

بهاروند: دربی پخش می شود اما دوربین برنامه ها وارد نمی شوند/ حکمی درباره محرومیت وریا و مسلمان به دست ما نرسیده؛ می توانند بازی کنند!

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۷۳۲

رئیس سازمان لیگ گفت: در چند استان دربی داریم اما حساسیت مردم روی دربی پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش ایلنا، حیدر بهاروند در جمع خبرنگاران درباره دربی 85 اظهار داشت: دربی هم یک بازی مانند همه بازی ها است و شرایط خودش را دارد. ما در چند استان دربی داریم اما حساسیت مردم روی این دربی بیشتر است و معمولا خوب برگزار می شود. امیدواریم این بازی مانند سال قبل جذاب و پرگل باشد.

وی در ادامه درباره بلیط فروشی این دیدار و شرکت برهان مبین خاطرنشان کرد: دیگر برهان مبین وجود ندارد و باشگاه ها خودشان بلیط فروشی را انجام می دهند. آنها حق قانونی شان است که شکایت کنند و ما نمی توانیم جلویشان را بگیریم. فعلا ما بلیط فروشی را در اختیار باشگاه ها قرار دادیم. آنها معترض هستند اما در مراجع قانونی در این باره مسالهصحبت خواهد شد. ما هم مدارکی داریم که ارائه می دهیم.

رئیس سازمان لیگ درباره پخش شدن دربی گفت: دربی قطعا پخش خواهد شد. اما از ورود دوربین های دیگر جلوگیری به عمل خواهد آمد. صدا و سیما حاضر نیست توافق کند. بدهی باشگاه های بدهکار حدود 70 درصد به خاطر حق پخش است. باشگاه های ما بدهکار هستند و به خاطر همین هم این اتفاق رخ می دهد. دربی به صورت زنده پخش می شود اما برنامه های تولید محتوا دوربین هایشان وارد نمی شوند. اگر بیایند با فدراسیون و وزارت ورزش توافق کنند ماجرا درست می شود.

وی درباره محرومیت وریا غفوری  و محسن مسلمان بیان داشت: هنوز چیزی برای ما نیامده است. تا به حال چیزی پیش ما نیامده و فعلا می توانند بازی کنند. آقای تورگ به دبیر کل ابلاغ کرده اند و هنوز چیزی به دست من نرسیده است. دبیرکل باید رسما اعلام کند. صبح بازی هم اعلام کنند ما اعمال می کنیم.

رئیس سازمان لیگ درباره برگزاری دربی مانند بقیه بازی ها و دادن حق میزبانی به تیم میزبان با اختصاص 90 درصد ظرفیت ورزشگاه تصریح کرد: چند ماه است که دنبال این مساله هستیم. اگر سال اینده عمری باشد مثل سایر تیمها باید دو تیم از حق میزبانی استفاده کنند.

وی درباره تی ام اس اذعان داشت: تی ام اس فقط به سازمان لیگ مربوط نمی شود. نهادهای دیگر باید پاسخگو باشند. منتظر ورود نرم افزار هستیم.

رئیس سازمان لیگ درباره تبلیغات دور زمین و اینکه آیا پولی به باشگاه ها داده شده یا خیر خاطرنشان کرد:  تبلیغات دور زمین انجام می شود. طبق قرارداد قبلی این اتفاق رخ می دهد. قرارداد کنونی 65 میلیاردی است. هنوز پول آنچنانی دریافت نکردیم و هر وقت این اتفاق بیفتد به تیمهای مختلف پرداخت می کنیم. در این هفته حساب های سازمان لیگ باز می شود و مشکل حل خواهد شد.

بهاروند در پایان درباره افزایش قیمت بلیط توسط باشگاه ها گفت: باشگاه اگر بخواهد افزایش بدهد قانونی نیست. ممکن است که درخواست کنند و سازمان لیگ موافقت کند اما این اتفاق به صورت خود جوش رخ نمی دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز