خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگو با مدافع سابق استقلال:

عمران زاده: مثل جباری وجود ندارد/ استقلال با گلزنی فرشید اسماعیلی می‌برد/ پرسپولیسی‌ها به من آلرژی دارند!

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۸۹

مدافع سابق استقلال تهران درباره دربی پیش روی سرخابی‌ها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حنیف عمران زاده، مدافع پیشین استقلال، که به همراه آبی‌ها به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کرده بود با روی کار آمدن علیرضا منصوریان رفتنی شد و به خونه به خونه بابل پیوست. این بازیکن سابقه حضور در شهرآورد را هم دارد و پیش از جدال سرخابی‌ها نظر او را در این باره و شرایط موجود باشگاه پرسیدیم که مصاحبه آن را در ادامه می‌خوانید:

* حنیف عمران زاده مدتی است به نوعی غیب شده و کمتر کسی از او صحبت می‌کند، دلیل آن چیست؟

چوب اشتباه پارسالم را می‌خورم که رفتم لیگ یک. به نظرم این بدترین انتخاب زندگی‌ام بود که الان مجبورم بدون تیم باشم.

* شرایط استقلال قبل از دربی چطور است و حضور شفر چقدر مثبت بوده؟

استقلال هفته‌های اول همانطور که می‌دانید نتایج بدی به دست آورد و منصوریان از این تیم رفت. با آمدن شفر شرایط روز به روز بهتر شده و همه بازیکنان با انگیزه در تمرینات حضور دارند تا خودشان را به شفر نشان بدهند.

* دربی با چه نتیجه‌ای تمام می‌شود و برای استقلال کدام بازیکن گلزنی می‌کند؟

این بازی همیشه خاص بوده و وابستگی به شرایط دو تیم و رتبه‌شان در جدول ندارد. از بازیکنان دربی باز بپرسید که نتیجه چه می‌شود. پیش بینی من این است که استقلال با گلزنی فرشید اسماعیلی پیروز می‌شود.

* پس برای دیدن پیروزی استقلال به ورزشگاه می‌روی؟

بازی را از خانه تماشا می‌کنم. چون پرسپولیسی‌ها به من آلرژی دارند.

* نظرت راجع به شرایط مجتبی جباری چیست؟

 لطفا کاری که با ما کردید با مجتبی نکنید! او 20 دقیقه هم برای استقلال بازی کند می‌تواند نتیجه را عوض کند مطمئنم مثل مجتبی نیست اگر پیدا کردید به ما هم اطلاع بدهید. امیدوارم که مشکل او زودتر حل شود چون جباری بازیکن بزرگی است.

* شما هم از استقلال طلب دارید اما شکایت نکردید، چرا؟

یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان و 5 سال مالیات از استقلال طلب دارم. هم ممنوع الخروجم و ممنوع المعامله. با آقای افتخاری جلسه گذاشتیم و گفتند پول نداریم. شکایت نمی‌کنم چون شرایط مالی استقلال در حالت خوبی نیست و اینگونه بدتر می‌شود.

* قطعا از نتایج تیم ملی آگاهی داری.

بله. تیم ملی با سرمربی پرتغالی که دارد نتایج قابل قبولی رقم زده و باید قدر کی روش را بدانیم. من جای مسئولان فدراسیون بودم همین الان قرارداد کی روش را 4 سال تمدید می کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز