خبرگزاری کار ایران

کاتا قهرمانی جهان؛ جودوکاران کشورمان با 4مدال بر سکوی سوم جهان ایستادند

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۳۷

دلاور مردان تیم جودو کشورمان با کسب 1نشان نقره و 3برنز بر سکوی سوم نهمین دوره پیکارهای جهان ایستادند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، نهمین دوره رقابتهای قهرمانی جودو جهان در بخش کاتا در شرایطی امروز و به میزبانی شهر اولبیا کشور ایتالیا برگزار شد که تیم کشورمان که پس از 6سال با ترکیب کامل با حمایت شرکت دخانیات ایران در این رقابتها حاضر شده بود با کسب 1نشان نقره و 3برنز بالاتر از ایتالیا میزبان بر سکوی سوم جهان ایستاد، ژاپن قهرمان شد و عنوان نایب قهرمانی به تیم فرانسه رسید و کشور میزبان چهارم شد.

بر اساس این گزارش در این دوره از رقابتها و به صلاحدید مسئولین فدراسیون جهانی تیمها پیش از برگزاری رقابت جهانی در رقابتهای گرند اسلم روی تاتامی رفتند و برترینهای هر رده جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کردند و کشورمان در 4 بخش سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد.

در گوشین جوتسو حسن سالاری و محمدرضا صحرایی باپشت سر گذاشتن ایتالیا میزبان عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند، ژاپن قهرمان شد ایتالیا بر سکوی سوم ایستاد.

در کاتامه نوکاتا تیم کشورمان با ترکیب مجتبی باجلان و سیدرضاروحانی در رقابتی نزدیک پس از ژاپن و ایتالیا به نشان برنز رسید تا بالاتر تیمهای قدرتمند اسپانیا، فرانسه و بلژیک سکو نشین شود.

در ناگه نو کاتا تیم ایرلن با امیرفرزانه حصاری و محمدعلی نودهی پس از ژاپن و رومانی سوم شد و ایتالیا به عنوان چهارم رسید.

در کیمه نو کاتا عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح الله زاده به نشان برنز دست یافتند، فرانسه و ژاپن قهرمان و نایب قهرمان شدند.

در جونو کاتا کیوان حقیقت و رحمان رحمانی فر در اولین تجربه بین المللی خود در گرند اسلم هفتم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز