خبرگزاری کار ایران

مسابقات جودو جایزه بزرگ - ترکیه؛

جودوکاران ایرانی حریفان خود را شناختند / نمایندگان ایران فردا به روی تاتامی می روند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۲۰

رقابتهای جودو جایزه بزرگ سامسون ترکیه از امروز(جمعه) به مدت سه روز با حضور جودوکارانی از ۴۵ کشور جهان آغاز می شود.

دو جودوکار ایرانی حاضر در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا، رقابتهای جودو جایزه بزرگ سامسون ترکیه از امروز(جمعه) به مدت سه روز با حضور جودوکارانی از ۴۵ کشور جهان آغاز می شود که جواد محجوب و امیر قاسمی‌نژاد نمایندگان ایران در این رقابتها هستند.

طبق قرعه‌کشی انجام شده این رقابتها امروز(جمعه) در نخستین روز این مسابقات جودوکاران اوزان۶۰ - و ۶۶ - کیلوگرم مردان رقابت می‌کنند که تیم ایران نماینده ای ندارد. اما فردا(شنبه) امیر قاسمی نژاد اولین نماینده ایران است که در وزن ۸۱ - کیلوگرم به روی تاتامی می رود. در این وزن ۳۹ جودوکار حضور دارند که قاسمی نژاد در گروه B دور نخست استراحت دارد و سپس با " رستم الیملی " از آذربایجان پیکار می کند. وی در صورت برتری باید با یکی از جودوکاران ترکیه، اتریش یا روسیه مبارزه خواهد کرد.

یکشنبه دهم فروردین ماه در سومین و آخرین روز این مسابقات جودوکاران اوزان سنگین به میدان می روند که در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم جواد محجوب در میان ۲۲ جودوکار در گروه C دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دیدار جودوکاران بلژیک و الجزایر روبرو می شود.

تیم دو نفره جودوی ایران بعد از حضور در یک اردوی مشترک و تورنمنت بین‌المللی در تفلیس راهی ترکیه شده تا در رقابت‌های بین‌المللی " سامسون " به میدان برود.

محمد جمالی یکی از سه جودوکار تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی به تهران بازگشت و قاسمی نژاد به همراه محجوب و با هدایت آخوندزاده و سرپرستی آرش میر اسماعیلی راهی ترکیه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز