خبرگزاری کار ایران

دوره این مدل فوتبال تمام شده است

شریفی:فکر می‌کنم تک تیرانداز بازیکنان حریف را می‌زد / بازیکن حریف گفت مجبورم خودم را زمین بزنم

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۸۸۴

مهاجم تراکتورسازی نسبت به تمارض بازیکنان سیاه‌جامگان معترض است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تساوی خانگی تراکتورسازی مقابل سیاه‌جامگان با اعتراض بازیکنان و کادرفنی سرخپوشان تبریزی همراه بود و آنها اعتقاد داشتند حریف با تمارض و وقت کشی قصد امتیاز گرفتن از این بازی را داشت و در دقایقی که یک بر صفر جلو بود با ضد فوتبال قصد حفظ نتیجه را داشت.

مهدی شریفی، مهاجم تراکتورسازی در این خصوص اظهار داشت: واقعاً صحنه‌های عجیب و غریبی در بازی دیدم و انگار یک تک تیرانداز به بازیکنان حریف شلیک می‌کرد، مگر می‌شود بازیکن 5 دقیقه روی زمین باشد و بعد بلند شود و بدون هیچ مشکلی بازی کند؟ باور کنید دوره این فوتبال تمام شده است.

وی افزود: به بازیکن حریف می‌گویم واقعاً من تو را زدم؟ جواب می‌دهد که شرمنده‌ام و مجبورم خودم را زمین بیاندازم. به این نوع فوتبال نمی‌گویند بازی بسته. بازی بسته را می‌شود با پاسکاری و روش‌های دیگر خنثی کرد ولی این دیگر اسمش فوتبال نیست و تماشاچی هم از آن هیچ لذتی نمی‌برد.

وی در پایان گفت: دو تیم تحت فشار هستند و نیاز به نتیجه‌گیری دارند ولی نباید برای نیتجه گرفتن به هر روشی متوسل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز