خبرگزاری کار ایران

تکرار ماجرای اخباری در مورد شریفی؛ سپاهان با تراکتورسازی مذاکره نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۴۵۳

باشگاه سپاهان قصد دارد در تعطیلات نیم فصل مهدی شریفی را به جمع نفرات خود باز گرداند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در حالی که از دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر محروم بوده است، بازیکنان زیادی از دست داده که به دلیل همین محرومیت قادر به جذب بازیکن به جای آنها نبوده و از همین رو با مشکل کمبود بازیکن با تجربه در فصل جاری مواجه است.

یکی از مشکلاتی که تراکتورسازان در سال‌های اخیر درگیر آن بوده‌اند، بازیکنان سربازی بوده که به میزان دوران خدمت آنها جذب این تیم شده و هر کدام بعد از پایان این دوره مجبور به بازگشت به تیم سابقشان تا پایان دوران قراردادشان شدند.

در ابتدای فصل در حالی که محمدرضا اخباری با پایان دوران خدمت سربازی‌اش مجبور به بازگشت به سایپا شد، تراکتورسازان مشکل نداشتن دروازه‌بان با تجربه را در ترکیب خود احساس کردند و ناچار به استفاده از فرزین گروسیان شدند.

باشگاه سایپا در طول مدت نقل و انتقالات حاضر به مذاکره با تراکتوری‌ها برای اخباری نشد و این بازیکن ناچار به جمع شاگردان دایی اضافه شد.

در همین راستا خبر می‌رسد سناریوی اخباری قرار است برای مهدی شریفی، دیگر بازیکن سرباز تراکتورسازان هم تکرار شود و این بازیکن که نیم فصل خدمتش به اتمام می‌رسد، باید ادامه قراردادش را در سپاهان سپری کند و زردپوشان اصفهانی هم اصرار زیادی به حفظ او دارند.

در مدت اخیر مسئولان تراکتورسازی مذاکراتی با همتایان خود در سپاهان داشتند که آنها را حداقل تا پایان فصل راضی به حفظ شریفی در جمع نفرات خود کنند ولی سپاهانی‌ها اعلام کردند به شریفی نیاز دارند و سر او حاضر به مذاکره نیستند.

اگرچه محرومیت تراکتورسازی در نیم فصل به پایان می‌رسد و برای جذب بازیکن جدید به جای شریفی یا در هر پست دیگری مشکلی ندارند، ولی تجربه نشان داده نقل و انتقال بازیکن مطرح و با کیفیت در نیم فصل کار دشواری است و با توجه به شکل قرارداد بازیکنان و فعالیت تیم‌ها، هیچ تیمی در میانه فصل بازیکن کلیدی خود را از دست نمی‌دهد.

بدین ترتیب در صورت جدایی شریفی در نیم فصل، مشکلات تراکتورسازان بیشتر خواهد شد و باید دید در نهایت موفق به جلب رضایت مسئولان سپاهان می‌شوند یا نه.

شریفی در 5 هفته گذشته از لیگ برتر موفق نشده برای تراکتورسازی گلزنی کند ولی از مهره‌های کلیدی تیم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز