خبرگزاری کار ایران

در دفاع و حمله خوب بودیم

پاشازاده:تماشاگران تیم پارس کوچک‌ترین بی‌احترامی به ما نکردند

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۴۶۳

سرمربی نساجی در پایان دیدار ب پارس جنوبی از هواداران حریف تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده در پایان دیدار تیمش مقابل پارس جم جنوبی در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هر چیز از تماشاگران خوب جم که یکصدا تیمشان را تشویق کردند تشکر می کنم. جای طرفداران ما هم خالی بود و ای کاش راه نزدیک بود که آنها هم در ورزشگاه بودند. ما امروز هم خوب حمله کردیم و هم خوب دفاع و موقعیت های بیشتری هم داشتیم. پارس صدرنشین جدول بود ولی ما آنها را متوقف کردیم و به هدفمان هم رسیدیم.

پاشازاده در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما چرا قبل از بازی به مهدی تارتار دست ندادید که پاشازاده گفت: این کار که حرفه ای نیست هیچ مربی قبل از بازی با کسی دست نمی دهد. تارتار دوست صمیمی من است و من کار خودم را انجام می دهم. چه بیرون از خانه و چه داخل خانه قبل از بازی مربیان دست نمی دهند.من حتی زمانی که به تیم بگوویچ باختم بعد از بازی به سمت او رفتم و به او دست دادم. همین جا هم اعلام می کنم چه در قائمشهر و چه در شهرهای دیگر به سمت مربی قبل از بازی نخواهم رفت. پیش از این هم با نکونام و مربیان دیگر قبل از بازی دست نداده بودم. به نظر من این بدعتی غلط است که قبل از بازی مربیان با هم دست می دهند. 

سرمربی تیم نساجی در خصوص اینکه گفته می‌شود او از هدایت نساجی استعفا خواهد کرد، گفت: شما اول بررسی کنید که من کی و کجا استعفا دادم و بعد این پرسش را مطرح کنید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز