خبرگزاری کار ایران

پاشازاده:به منصوریان کمک می‌کنم گل گهر را ببرد/ استقلال پتانسیل رسیدن به موفقیت را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۰۷

پیشکسوت استقلال امیدوار است منصوریان با برتری مقابل گل گهر موفق به ابقا در سمت خود شود.

مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران در خصوص پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این تیم بازی قبلی خودش را مساوی کرده بود ما فیلم آن بازی را با دقت تماشا کردیم نکته‌ای که خیلی به من کمک کرد این بود که آلومینیوم تیم فصل گذشته خودم بود و شناخت خوبی از آن داشتم.

وی ادامه داد: در بیست دقیقه اول به دلیل اینکه نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور نداشت در میانه میدان ایستاده بودیم که باعث شد تمرکز لازم را از دست بدهیم توانستیم دو گل بزنیم اما نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری د اشتیم که استفاده نکردیم.

سرمربی نساجی در خصوص دربی هفته آینده مقابل خونه به خونه و تقابلش با جواد نکونام تصریح کرد:‌ همه بازی‌ها سخت است باید تلاش کنیم در همه بازی‌ها سه امتیاز را کسب کنیم در خصوص حضور نکونام روی نیمکت خونه به خونه باید بگویم ایشان فوتبالیست بزرگی بوده و روز گذشته هم نتیجه خوبی را مقابل صبای قم به دست آورد اما این بازی هم مثل بازی‌های دیگر است.

پاشازاده در خصوص اتفاقاتی که پارسال در دربی شمال افتاد افزود: قطعا این اتفاقات امسال نخواهد افتاد طرفداران مطمئن باشند از یک فوتبال زیبا لذت خواهند برد از آنها می‌خواهم فقط آرامش خود را در زمین حفظ کنند.

بازیکن سابق استقلال در خصوص اولتیماتوم این باشگاه به منصوریان بیان داشت: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم فقط باید به منصوریان کمک کنیم تا شرایط خوب گذشته‌اش را به دست آورد این تیم پتانسیل خوبی دارد.

پاشازاده در پایان درباره اینکه اگر منصوریان در دیدار مقابل گل گهر به پیروزی نرسد از استقلال کنار گذاشته خواهد شد، گفت:‌ استقلال می‌تواند گل گهر را ببرد مطمئن باشید برای بردن این تیم به منصوریان کمک خواهم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز