خبرگزاری کار ایران

بر اساس منافع استقلال ترکیب را تغییر می دهیم

خرمگاه پشت منصوریان در آمد؛ باید از میناوند شکایت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۴۸۴

متاسفانه در یک برنامه تلویزیونی احترام ها رعایت نشد و این یک اتفاق تلخ برای جامعه ورزش ما است

محمد خرمگاه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص اظهارات میناوند گفت:زمانی که احترام ها رعایت نشود ،همین می شود که امروز مشاهده می کنیم.

وی در ادامه افزود:متاسفانه در یک برنامه زنده تلویزیونی احترام ها رعایت نشد و این یک اتفاق تلخ و بد برای جامعه ورزش ما است.کاش یاد بگیریم همیشه به یکدیگر احترام بگذاریم.

مربی استقلال در خصوص شکایت منصوریان گفت:منصوریان حق دارد که از میناوند شکایت کند.ایشان طبق قانون دنبال حق خود است و این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

خرمگاه در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت:خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بعد از برد برابر تراکتور فشار و استرس از تیم مان کم تر شده و امیدواریم در بازی های بعدی بتوانیم امتیاز بگیریم.

خرمگاه در خصوص بازی با سایپا گفت:بازی آسانی نداریم.سایپا یک تیم با برنامه و منسجم است اما تلاش می کنیم تا در این دیدار بتوانیم به برتری برسیم.ما برای هر بازی برنامه داریم و تلاش می کنیم تا در این دیدار هم به برتری برسیم.

مربی استقلال در خصوص این که آیا ترکیب این تیم در بازی با سایپا هم تغییر می کند گفت:ما طبق بازی حریف و منافع استقلال ترکیب را مشخص می کنیم و قطعا بهترین نفرات مان را وارد زمین کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز